Întrebare cu răspuns(uri)

Pot sa reziliez abonamentul fara sa platesc penalizari?

Buna ziua, de 2 luni mi-am activat abonamentul orange me 8, acesta are o perioada contractuala de minim 2 ani. Intrebarea mea este cum pot renunta la abonament fara a plati penalizari. Semnalul este foarte prost, de folosirea internetului nici nu se pune problema sa il folosim. Sunt dezamagita total de servicii.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Dacă ai achiziționat doar un abonament Orange Me start (fără telefon) nu ești obligată să plătești penalizari pentru reziliere. Orange nu poate garanta servicii (semnal indoor), însă dacă la locația unde are trecută adresa de facturare nu este semnal, un contract se poate rezilia din acest motiv. Dacă ai achiziționat și un terminal (telefon), la reziliere vei plăti doar contravaloarea subvenției la telefon acordată. Succes!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (5)

83%

5 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

83% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Nu am avut de-a face, până acum cu o astfel de situație, să reziliezi fără sa plătești... Ai luat si telefon la preț redus in ideea ca te abonezi pentru 24 de luni?
Poti face o cerere pe mail, in care sa explici situația si sa-ti spui parerea la adresa de mail https://www.orange.ro/eContact/
Cum de nu ai sesizat problema până acum?.. N-ai fost si inainte de aceste 2 luni client Orange? Sunt probleme in zona? Din ce localitate esti?

Dacă prin penalizări înțelegi plata aferenta celor 22 luni restante, atunci da, ele trebuie plătite pt a putea rezilia contractul. Abonamentul pe care l-ai făcut nu este un serviciu fix, în consecință nu depinde de zona în care te afli. Trebuia sa te informezi anterior despre calitatea semnalului acolo unde te afli.
Dar, dacă conform hartii, în zona ta figurează a fi semnal GSM bun, dar realitatea dovedește contrariul, poți face o sesizare in acest sens și poate, cine știe, se rezolva lucrurile cumva.

Îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care treci! Dacă nu ai semnal, trebuie să explici acest lucru într-o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro sau în My Orange, secțiunea Contact și sunt convins că se va ajunge la o soluție amiabilă pentru rezilierea serviciului. Este foarte important să le explici clar acest lucru! Succes și să ne povestești ce s-a întâmplat!

Ce telefon folosești ? Am pățit și eu la început chestia asta .
După o actualizare și upgrade de Android primit de la producător , Xiaomi în cazul meu , situația e radical schimbată în bine .

Pentru servicii indoor este mai ok semnalul WI-FI, atat pentru servicii de apelare cat si pentru date. Important sa fie numarul activ ca sa poti apela. Asadar daca poti sa utilizezi astfel serviciile atunci este ideal. Dar tu stii ce variante sunt mai ok si aplicabile tie.

Buna seara. Daca ma aflu in ultimile 6 luni perioada contractuala pot sa portez abonamentul in alta retea fara sa achit alte taxe de reziliere?

@ionut: Portare = reziliere. In contract in ce conditii iti specifica ca poti rezilia contractul? Citeste si daca iti convine atunci stii si raspunsul. De curiozitate poate ne spui si celor din comunitate cateva detalii: situatie, motive, alternative.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!