anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nelamurire achizitie telefon cu abonament

johnycom
Începător
de ce cand am facut cumpararea unui telefon cu abonament mi s-a calculat doar cat trebuie sa platesc lunar si avans 0 pentru telefon, si la magazin mi-a zis sa achit 717 ron, pentru 5 luni de abonament... ce inseamna asta? pai asa dau la mana a doua 450 ron si il iau fara obligatii pe 2 ani
11 Răspunsuri 11

Razvan
#StarMember
În funcție de istoricul tău financiar, operatorul îți poate cere să achiți contravaloarea facturilor în avans a abonamentului pe 3-5 luni, care ulterior se vor scădea din soldul existent. Ai mai avut abonament la alt operator de telefonie?

teacher_
#StarMember
S-ar putea sa fi achiziționat telefonul in rate. Chiar daca avansul este 0, ratele tot trebuie achitate, odată cu abonamentul, iar suma se vede pe factură.

Jay
Campion certificat
Nu am inteles foarte bine din ce ai scris, dar, daca ti s-a spus ca plătești in rate cu avans "0" si apoi ti s-a spus sa plătești 5 luni de abonament, trebuia sa întrebi la magazin.. Nu avem cum sa stim motivul, pentru ca noi n-am participat la discuție, dar, nu este posibil sa fie costul unui early upgrade? Poate aveai câteva luni din abonamentul anterior si, ca sa ai contractul fix pe perioada aceasta, s-o iei de la zero, ti s-a calculat costul pentru early upgrade.. E o idee, altfel nu vad de ce ti s-ar spune sa plătești abonamentul pentru 5 luni, daca n-ai avut un istoric negativ... Numai la magazin poti lamuri problema asta, unde ti-au spus că trebuie să plătești 5 luni din abonament.. Dacă este vorba de early upgrade ar însemna că în loc să ai perioada minima contractuala de 24 de luni + 5 luni din perioada anterioară, ai ramane doar cu 24 de luni..

Anca07
#StarMember
Incearca sa gasesti un raspuns la nelamurirea ta, discutand cu un operator orange care cu siguranta te va lamuri. Cu siguranta la mijloc e o mica neintelegere care va putea fi solutionata daca discuti cu ei.

Razvan
#StarMember
Probabil se află în preventel (lista cu clienți cu probleme financiare). Apropo ce telefon și abonament vrei să-ți cumperi?

Jay
Campion certificat
Stiam ca exista o baza cu clienții care au avut probleme cu plata, n-am știut cum se numeste... Daca revine cu completari, vom afla daca este vorba de preventel sau de early upgrade.. alta varianta, sa i se ceara sa achite 5 luni de abonament, nici eu nu vad..

Romeo_
Senior certificat
Johny,ti-au cerut bani pe 5 luni in avans?Ai mai avut abonament la Orange si ai ramas cu restanta?Trebuie sa intrebi la magazinul de unde ai cumparat de ce au cerut bani in avans si poate te vor lamuri ei.

Vio73
#StarMember
Cel mai bine este să întrebi acolo, în magazin. Este foarte important să fii calm și să te documentezi la fața locului. Nu prea reiese clar ce ai pățit din cele spuse. Sigur, noi putem să te ajutăm doar cu o părere, dar sunt persoane avizate de la Orange, care pot interveni în caz că există abuzuri. Ți s-a spus inițial că nu ai nimic de plată la telefon și apoi că ai de dat ceva? Pe contract ce scrie? Mulțumim!

Miha_Z
#StarMember
Din relatarile tale nu se intelege exact ce vrei sa transmiti. Cum zicea si @Razvan in cazul in care ai fost abonat si la alte firme de telefonie si ai ramas acolo cu restante, se vede acest lucru in Preventel. Ca o masura de siguranta a platilor facturilor, firmele pot cere plata unui depozit care insumeaza facturile in avans pentru cateva luni.

Razvan
#StarMember
Extras din contractul de telefonie, capitolul 4. "Orange România are dreptul de a solicita Clientului prezentarea documentelor originale si in termen de valabilitate care atestă identitatea, adresa şi situaţia sa financiară sau constituirea de către Client a unui Fond de garanţie sau a unui Avans pentru risc financiar în condiţiile art. 1.4 din Secţiunea 1 a TCG. Activarea are loc în maximum 4 (patru) zile calendaristice: (i) de la data la care părţile au semnat Contractul, dacă Orange România nu solicită documente suplimentare sau constituirea unui Fond de garanţie sau a unui Avans pentru risc Financiar, (ii) de la data la care Clientul a pus la dispoziţia Orange România documentele solicitate cuprinzând informaţii care să ateste identitatea, adresa şi o situaţie financiară corespunzătoare a Clientului, (iii) de la data la care Clientul a constituit Fondul de garanţie sau Avansul pentru risc financiar, (iv) de la data instalării echipamentelor la Locaţie în cazul Serviciilor care necesită un proces de instalare, (v) de la data de livrare a Echipamentului Casa de Marcat asociat serviciului la Client, cu conditia receptionarii Echipamentului de catre Client.“

DanielaH
Moderator
@johnycom, ai reușit să clarifici problema? Te găsești într-una din situațiile descrise mai sus de ceilalți membri ai Comunității? Revino, te rog, cu detalii. Mulțumim!