Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Întrebare fară răspuns

De ce Orange nu fidelizează abonații cu o ofertă peste ce oferă concurența?

Am abonamentul expirat de 1 luna. Vreau sa il prelungesc, dar vreau un telefon bun la un pret foarte bun. Dupa 10 ani de Orange ma vad in situatia de a alege concurenta deoarece ofera mai mult si un pret mult mai mic la ceea ce doresc eu. Desi am informat un agent din call center, raspunsul a fost simplu..."daca vreti sa intrerupeti colaborarea de 10 ani cu Orange, mergeti la Vodafone". Pai cum daca e mult mai avantajoasa oferta lor decat a voastra?
De ce Orange nu lupta sa pastreze clientii vechi?

Cipikkus
Cipikkus

Cipikkus

User level
Nivel
1
270 / 750
puncte
Custom field 2
Cipikkus
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 6 din 8

Da, dar o "stimulare" atat de consistenta e ca masajul la piciorul de lemn... ca sa nu o spun altfel.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Acum, fiecare cu strategia lui. E normal să dorească așa ( ca banii să se reîntoarcă la ei). Toți fac asta sub o formă sau alta.

Flo, pentru achitarea facturilor Orange prin Orange Money poti primi inapoi 100 euro pe an. Pentru plati prin OM poti primi 90 de euro pe an. Acesta este adevarul incontestabil. Mai poti primi 25 de lei pentru pentru fiecare a 10-a plata prin OM (maxim 100 de lei pe an) Poti castiga 1000 euro prin tragere la sorti pentru platile efectuate. Mai vrei? :)
Plus ca este foarte comod.

Sunt niște oferte destul de avantajoase pentru majoritatea clenților care fac plăți direct prin Orange Money. Într-un fel te stimulează, pentru a face plăți direct prin O.M , evitînd astfel plata comisioanelor la alte firme .La sumele care se rulează lunar contează fiecare centeză, de aceea majoritatea firmelor încurajează plățile online. După părerea mea cîștigul este de ambele părți.
Comod e puțin spus , nu mai perzi timpul la cozi interminabile, nervozitate , stres, o poți face cu calm chiar și în ultima zi fară probleme.

@Ascary: Euroii de cash-back mentionati de tine sunt din puncte OTY, iar daca sunt din OTY sa nu comparam cei vreo 30 de lei ai mei lunar cu cei peste 300 ai tai. Eu in 10 ani nu am facut puncte OTY cat tine intr-o luna, iar punctele se fac doar pe baza platii facturii de servicii Orange, in functie de valoarea acesteia, nu alt tip de plati. Normal ca orice sponsor e scutit de anumite taxe. Cand vei fi "fericitul" celor 1000 euroi sa-mi dai de veste. Pana atunci nu incerca sa convingi prin povesti, basme si bancuri, pentru ca tu vrei sa transmiti ca eu cu vreo 30 de lei lunar servicii Orange, daca as achita prin OM, as castiga mai bine de 30 de lei cash-back, ceea ce e fals.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Poate ai avut ocazia să discuți cu vreun operator call centre plictisit sau care tratează clienții cu superficialitate, sau nu prea competent. Am avut și eu discuții de genul acesta în care eu eram mai bine documentat în problema pe care o aveam de rezolvat decât operatorul cu care discutam.Dar am întâlnit și operatori care erau foarte implicați și care dacă îi lua foarte mult timp ca să se documenteze pentru rezolvarea unei probleme de a mea poate chiar la o zi m-a apelat și mi-a dat vreo soluție problemelor mele vis a vis de rețea, abonament sau alte chestii legate de operatorul de telefonie.

Flo, pai nu ai cum sa primesti inapoi 30 lei lunar din moment ce factura ta este de 30 de lei lunar, insa poti primi 3 lei. Poate pentru tine 3 lei este o suma derizorie insa raportand la valoarea facturii mele, cei 10% inapoi inseamna ceva. Intru-un an ies cu o factura gratis, deci nu sunt povesti. Acest beneficiu nu are legatura cu punctele OTY, ca sa fim intelesi. Alea se primesc pentru altceva, nu pentru plata facturii prin Orange Money. Sincer, cand ai timp studiaza un pic oferta Orange Money ca sa putem vorbi amandoi aceeasi limba. Odata bine informat discutia noastra poate deveni o placere.

Nu ține neapărat de firmă, contează foarte mult și persoana de la call center cu care vorbești în privința fidelizării. Uneori aceștia au o atitudine deplorabilă, chiar superioară.

Pai ori atitudine deplorabila ori superioara :)) Glumesc,am inteles ce ai vrut sa zici si din pacate ai dreptate. Asta se intampla deobicei cand cel cu care vorbesti nu este angajat Orange.Ca sa fim bine intelesi,nu toti cu cei care vorbim la telefon sunt angajati Orange,iar aici Orange ar trebui sa faca ceva. In serviciul clienti ar trebui sa lucreze doar angajatii proprii,care sunt de regula bine instruiti.

Felicitari @Cipikkus pentru alegerea facuta si pentru felul in care te-ai purtat cu operatorii Orange. Indiferent de felul de ofertare si de cum decurge discutia este de preferat sa avem "bun simtul" cu noi si sa ne tratam cu respect.

Mulțumesc Miha Z
Impulsivitatea și negativismul nu ajuta, am testat și m-am convins. Respectul fata de operatori e ceva ce ar trebui sa fie normal. Si el își câștiga pâinea și eu vreau ceva mai bun. Acum aflu din comentariile de mai sus ca nu toți operatorii sunt angajați Orange. Asta nu prea bine, deoarece un angajat dedicat și loial Orange tratează altfel clientul. Sper ca operatoarea ce m-a ofertat sa ma sune tot ea și peste 2 ani :-) Da, poate e puțin probabil. Veți râde, dar conversația dintre noi era ca între prieteni, chiar dacă nu ne cunoșteam, chiar dacă ea vindea și eu cumpărăm. Asta înseamnă vânzări, fler și experienta și probabil job făcut cu pasiune. Bravo ei.
Cât despre ceilalți,...poate totuși sunt la început de drum în ale vânzărilor.
Sărbători cu bine tuturor! (Ascary, Vio73, arsradu, Răzvan, Miha Z și ceilalți)

Cipikkus
Cipikkus

Cipikkus

User level
Nivel
1
270 / 750
puncte
Custom field 2
Cipikkus

Dar despre operatoarele (ca era parte de feminin) care iti prezinta una, se contrazice cu tine pe oferta Orange si despre prepay parca nici n-ar fi auzit decat ca e ceva costisitor.... ce ziceti? Asta sigur nu a urmat cursuri (de specialitate) cum spuneti, sau mai mult, e tiparul de persoana de vanzari "low level". A nu recunoaste o discutie prealabila sau a nega o oferta generala vizibila si online este lipsa de profesionalism. Totusi, apelul inregistrat sper sa fie analizat si nu pierdut la triaj. Numai bine tuturor si alegeti fara regret ce e mai bine pentru voi.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Mulțumim Cipikkus! Mă bucur de experiența ta extrem de pozitivă din ultima vreme și îți doresc, de asemenea, să ai Sărbători fericite și un An Nou plin de realizări! Lucru pe care îl doresc tuturor colegilor din Comunitate, întregii echipe Orange și de ce nu, tuturor românilor!
Să sperăm că lucrurile vor fi din ce în ce mai bine puse la punct pe viitor!

Multumim Vio. Toate cele bune si din partea mea iti doresc in noul an si...cel mai important,sa nu ai nici un fel de problema cu noul tau telefon :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!