Întrebare cu răspuns(uri)

Credit/ opțiuni reîncărcare Prepay din My Orange

De ce atunci când vreau sa fac o reîncărcare, la toate opțiunile de reîncărcare apare cuvântul credit, chiar dacă este vorba de opțiune cu internet, sau minute?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut @Mury78,

Bun venit in comunitate si felicitari pentru prima intrebare.
In contul My Orange vei regasi 4 categorii cand alegi sa iti reincarci cartela si anume:

  • Optiuni minute, SMS si net
  • Optiuni internet
  • Optiuni roaming
  • Credit
  • Orange a ales sa puna dupa fiecare optiune cat valoreaza aceasta in credit tocmai de aceea vezi acel "credit" dupa fiecare optiune indiferent daca este cu minute sau internet. Mie mi se pare utila aceasta informatie si te ajuta sa faci o comparatie din punct de vedere pret-beneficii.

    @arsradu nu am inteles problema cu cei 6GB, in captura de ecran apare ok, poate ne oferi mai multe detalii.
    @romeo, sunt deja separate aceste categorii dupa cum le-am mentionat mai sus.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut! Așa este aplicația, te poate induce in eroare daca nu ești atent... Daca vrei sa reîncarci strict credit, ultima varianta trebuie aleasă, cea unde apare doar cuvantul credit. Apare așa pentru că tu iei credit efectiv de la Orange, doar că în alta forma (minute, internet, etc)

Parerea mea e ca poti sa ai si credit suplimentar, pe langa optiunea cu beneficii incluse. Si atunci vei avea informatia asta acolo. Iar interfata nu pare sa se actualizeaze dinamic in functie de ce beneficii ai pe cont, astfel incat sa-ti afiseze sectiunea de Credit doar atunci cand valoarea creditului e mai mare de 0. Asta ar fi o chestie interesanta de adaugat, pentru mai multa acuratete a informatiilor afisate. Dar nu stiu daca nu cumva e mai mare daraua decat ocaua.

Ceea ce mi se pare mai funny e ca ambele aplicatii (iOS si Android), afiseaza "MB internet national" chiar daca volumul de date e deja exprimat in GB...deasupra. :)) Ceea ce te face sa citesti: "ai 6GB de MB internet national". Daca volumul de date e deja exprimat deasupra, n-are rost sa mai fie mentionat si dedesubt, in plain text.

Am dat deja un bug, nu doar pentru chestia asta, dar si pentru asta, la aplicatii@orange.com (by the way, stie cineva daca se si raspunde pe adresa asta...?). Ar trebui sa astept un raspuns? Pentru ca momentan nu mi-a raspuns nimeni, si aparent nici problema nu a fost rezolvata.

Daca vreti sa vedeti problema, aveti un screenshot mai jos. Calculatorul de Phone Credit pare sa aiba probleme in a calcula 1,2 x 2. Asta e o chestie specifica doar in aplicatia de Android. Pe iOS nu se reproduce.

Trebuie să intri în My Orange la Reîncărcare prepay și să urmezi pașii. Eu ți-am pus doar doi pași, pentru că nu am de reîncărcat nimic momentan. Dar eu foarte simplu în continuare. Succes!

Am patit si eu asta din graba.Am vrut sa reîncarc mamei credit si am incarcat optiunea cu minute.Cred ca ar trebui cumva separate pt a nu se face confuzie.

@arsradu, da, adresa "aplicatii@orange.com" este validă; toate e-mail-urile ajunse aici sunt luate în considerare, iar colegii noștri de la departamentul specializat răspund.

Mersi frumos, Daniela! :) Mail-ul meu a plecat pe 1 octombrie. Si nu am primit niciun raspuns pana acum. Daca s-au apucat deja de treaba si pur si simplu vor sa lanseze un update cu mai multe chestii in acelasi timp (ceea ce are sens si e perfect normal) atunci totul ok din partea mea. Mi-ar fi placut macar un mail de confirmare, sa stiu ca a primit cineva mail-ul ala si lucreaza la o rezolvare. :)) Ajuta sa stii ca nu vorbesti "de unul singur". :)) In fine. Nu-i bai. Mai astept. :)

Nu e un bug major oricum. Si daca au si alte chestii mai importante la care lucreaza, e normal sa le prioritizeze un pic.

@Rafa.bloger, credeam inițial că eu nu am înțeles bine întrebarea, dar văd că și tu ai înțeles-o ca mine. Te poate induce in eroare cuvântul credit, într-adevăr, mai ales dacă nu ești obișnuit cu aplicația my Orange.

rafa.bloger, sigur. Iti explic imediat care e problema.

Volumul de date, exprimat in GB, este deja afisat deasupra textului "MB internet national". Ceea ce face ca toata chestia sa-si piarda sensul. Sunt GB sau MB? :)) Nu pot fi amandoua. Una o anuleaza pe cealalta.

Ori zici "6000" (fara nimic altceva dupa), urmat de textul de jos "MB internet national". Ori zici "6GB" si atunci stergi acel "MB" din textul "MB internet national". Astfel incat sa poti citi: 6GB internet national. Nu "6GB MB internet national".

Nu sunt "6 Giga de Mega de internet". Sunt doar "6 Giga de internet." Cred ca in varianta asta e mai clar. :))

Problema aici e foarte simpla: trebuie scos "MB" din textul de dedesubt. Si atunci totul o sa aiba sens asa cum trebuie. Pentru ca partea de sus e dinamica, partea de jos e statica. Si e mai bine sa pastrezi valoarea de sus, exprimata dinamic, decat pe cea de jos, care e statica.

Din cauza aceste denumiri, am încărcat și eu din greșeală cu EO de 4 euro, în loc de credit, care sa se acumuleze cu 1 euro existent pentru reactivare opțiune. Apoi am încărcat cu EO de 5 euro și am trimis PM lui helper și luna viitoare ORO mi-a făcut reducere 4 euro pe factură.

Acum ceva timp, am primit un mesaj prin care eram înștiințat că am fost reîncărcat cu opțiunea nelimitat in rețea.. eu ii cerusem soției să mă încarce cu 4euro... Și asta a ieșit. A trebuit să refac procedura, și să transfer euro, nu opțiune.. exact asta a indus-o in eroare și pe ea...

Salut @arsradu,

Am verificat situatia si da, in aplicatia My Orange volumul de date este afisat in GB iar mai jos se afiseaza MB. Daca intri din browser de pe telefon/laptop aceasta eroare nu se manifesta, volumul de date find afisat direct in MB adica in loc de 2GB vei vedea 2048 MB. Cel mai probabil acest text a fost imprumutat din versiunea de browser si nu a fost corectat pentru a afisa corect informatia.
Poti sa faci o sesizare din sectiunea Contact si cred ca se va rezolva mult mai rapid. De altfel trebuie sa ai in vedere ca platforma My Orange inca este in constructie din 2017. Nu vreau sa fiu rau dar parca agajatii de la Dev fac autostrada in Romania. :))
______________________________________________________________________________
@razvan si @teacher, dupa cum am mai mentionat sunt afisate 4 categorii cand vrei sa incarci cartela, daca esti atent o vei alege pe cea corecta. Cuvantul credit este folositor in acest context pentru a fi informat cu privire la cost.

Cam greu se mișcă lucrurile la dezvoltarea aplicației My Orange. Vechea opțiune Contul meu era destul de fluentă, dpdv al meu, era bine sa fi lansat noua aplicație după ce era completă și funcțională.

rafa.bloger am observat si eu diferenta asta. Si da, se poate ca una sa fi fost inspirata din cealalta. Parerea mea e ca acel text “MB” nu mai are ce cauta pe niciuna dintre versiuni. Pentru ca nu vei mai avea prea des MB in cont in loc de GB. Ca sa nu mai zic ca n-are rost oricum din moment ce ai deja volumul de date exprimat in GB, deasupra.

Trebuie doar putin mai multa consecventa intre cele doua versiuni.

Cat despre incarcari, da, si eu am incarcat cu optiune in loc de credit, din greseala. :)) Am lasat-o sa ruleze o luna si de luna urmatoare am incarcat cu credit. Dar da, daca ai nevoie de credit neaparat, varianta asta nu prea o sa te ajute.

@Ascary, pot sa-l scriu si in franceza, daca asa ajunge mai repede. :)) Dar adresa de mail aplicatii@orange.com pare sa sugereze ca avem si noi o echipa de developeri aici. :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!