Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Tatal meu a facut azi o reinoire de contract iar cei din shop i-au mai adaugat tv internet etc..tatal meu nu prea e atat de smart suferind si de un avc..a semnat incantat oferta..intrebarea mea in cat timp ar putea renunta la acest pachet?in afara de termenul de doi ani
Un contract încheiat în shop poate fi reziliat în termen de 24 de ore tot în shop, dacă a fost semnat azi.
Dacă trece mai mult, se complică lucrurile și trebuie să depui cerere cu 30 de zile înainte de închiderea abonamentului, la abonamentele încheiate în magazin.
În caz de încheiere online sau prin telefon îl poți rezilia în termen de14 zile.
Mai multe detalii aici https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-oran...
Alte răspunsuri
Pagina 1 din 2
In principiu, se poate în termen de 15 zile lucrătoare, in cazul in care nu ești mulțumit. Nu ai termeni și condiții în contract?
Uite aici un link.https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/
Nu le-am citit contractul e la el mi-a spus doar ce a facut azi..eu doar vreau sa stiu daca poate sa renunte la el fara penalizari in contextul in care cei de la orange i-au spus ca vin maine sa instaleze router si restul lucrurilor?Abonamentul e pe numele lui nu pe al meu deci eu nu prea am ce face decat sa ma informez pt el si sa-i spun ce are de facut.multumesc pt raspuns
La orice produs sau serviciu, in principiu se poate renunța lîn termen de 14 zile lucrătoare. Ar trebui sa suni la Nr. 300, și să le explici situatia, sau sa mergi la magazinul Orange de unde ai cumpărat serviciile și să le spui că nu mai vrei.
Munty, mergi liniștita in magazin, împreuna cu tatăl tău si cere anularea contractului. Am trecut prin aceiași situație cu socrul meu. Identică! A fost încântat de telefon și a făcut contract pe cartela soțului, nici măcar pe a lui. L-am trimis, frumos, sa ceara anularea. I s-a făcut pe loc, fără probleme.
Un contract încheiat în shop poate fi reziliat în termen de 24 de ore tot în shop, dacă a fost semnat azi.
Dacă trece mai mult, se complică lucrurile și trebuie să depui cerere cu 30 de zile înainte de închiderea abonamentului, la abonamentele încheiate în magazin.
În caz de încheiere online sau prin telefon îl poți rezilia în termen de14 zile.
Mai multe detalii aici https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-oran...
Maxim 24h de ore se poate anula contractul în Shop, asta dacă nu s-a făcut instalarea deja. Cele 14 zile de gândire se aplica, doar în cazul în care ai solicitat serviciile online și ai încheiat un contract la distanță.
Puteti rezilia in maxim 14 zile toate contractele incheiate telefonic, prin intermediul e-mail-ului sau online. Un contract intra in vigoare numai dupa ce utilizatorii si-au exprimat consimtamantul in scris. Daca a incheiat contractul ieri cel mai bine mergi azi cu tatal tau in magazinul respectiv, explica-le situatia de sanatate si faptul ca nu va sunt necesare acele servicii.
Succes!
Mergeți din nou împreuna cu tatăl dvs. la acel Orange Shop și faceti modificarea, sau sunați la 300, orice, dar in 14 zile de la semnarea contractului.
Munty, ai reușit sa faci ceva?
Salut,
Contractul semnat în shop se poate rezilia, fără penalități, în maximum 24 de ore ! Un contract semnat în shop nu poate fi reziliat prin apelarea serviciului clienți (300), ci doar de către angajatul shop-ului care a întocmit contractul. Contractele semnate la distanță, prin telefon, pot fi reziliate în termen de 14 zile.
A fost in shop el si a spus ca a reusit sa inchida contractul respectiv.Acum sper sa si fi facut asta.Eu nu am avut din pacate cum sa-l insotesc
Mă bucur că ți-ai rezolvat problema, sincer. E neplăcut sa ai lucruri pe care nu ți le dorești, cu atât mai mult servicii pe care le plătești lunar. Mult succes îți doresc in continuare.
Daca doresti sa reziliezi un contract trebuie sa trimiti o cerere cu 30 de zile inainte de la data la care doreste inchiderea efectiva.Abonamentul se va inchide dupa expiratea celor 30 de zile, la prima data de facturare. Daca abonamentul tau are urmatoarea data de facturare pe 23 septembrie 2019, cererea trebuie sa fie trimisa pana la data de 23 august 2019, cel mai tarziu.
In termen de 24 de ore de la incheierea contractului in Orange Shop sau 15 zile lucratoare prin apel la 300 Serviciul Clienti.
Bravo @Munty. Ma bucur ca ai reusit sa rezolvi problema cu abonamentul tatalui.
Vio73 a fost desemnat cel mai bun respondent
eda2k a fost desemnat cel mai bun respondent
Razvan a fost desemnat cel mai bun respondent
Vio73 a fost desemnat cel mai bun respondent
Tina a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
Miha Z a răspuns
Mircea a răspuns
Mircea a răspuns
teacher_ a răspuns
Munty a răspuns
eda2k a răspuns
Tina a răspuns
Laura.cio a răspuns
Miha Z a răspuns
Razvan a răspuns
Vio73 a răspuns
Tina a răspuns
teacher_ a răspuns
Munty a răspuns
teacher_ a răspuns
Munty a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.