Întrebare fară răspuns

Dezactivare acces la Info 1311 de pe abonament

Din greseala tata a accesat pe telefonul mamei mele (A5 Samsung) acest serviciu si si-au dat seama ca ceva e in neregula doar pentru ca a venit mesaj cum ca s-au abonat la Can-Can si fiecare mesaj va fi taxat cu 0.25 euro+tva. Am anulat din meniu, pe urma am trimis si mesaj cu ANULTOT la 8311, deci ar trebui sa fie ok momentan, dar m-ar interesa daca exista vreo posibilitate sa blochez accesul la Info1311 pentru a nu-l mai accesa din greseala ei sau nepotii

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Din cate stiu eu, 1311 se apeleaza prin telefon sau se trimite sms pentru activare ceva servicii. Cred ca poti restrictiona apelurile catre numar ca pentru orice alt numar (prin apel la 300). Cu sms-ul nu prea stiu cum sa faci... Oricum, eu as verifica daca ai numarul salvat automat la contacte si l-as sterge daca ar fi.
Poate are altcineva din comunitate si alte idei.

Cel ma indicat ar fi posesoul acelui SIM sa apeleze Serviciul Clienti si sa intrebe daca pot sa restrictioneze accesul la acel serviciul pentru numarul respectiv pe motiv ca telefonul este utilizat de o persoana in varsta si pentru a evita costurile suplimentare.

Informatiile Orange Info poti fi dezactivare prin: - mesaj scris gratuit cu continutul ANULTOT catre 8311, 8322- respectiv numarul de la care se primeste serviciul. Aceasta comanda anuleaza TOATE programarile;

@imch Cred ca a activat din aplicatia Orange Info, incerc sa vad daca o pot dezinstala
@FaraUnID Ma gandeam ca gasesc ceva fara a suna, dar daca nu exista alta posibilitate, o sa incerc si asta :)
@MihaZ Am vazut, asta am facut deja cum am scris in textul intrebarii, pe mine ma interesa sa dispara posibilitatea de a activa din greseala aceste servicii

Încearcă să pui numărul respectiv in ban list (lista neagră). Astfel nu se vor mai putea trimite mesaje sau apeluri către el. Altă soluție nu știu, daca tot ce s-a zis până acum nu merge.

@Vrajitoarea, ai reușit să blochezi accesul la Info 1311? Te-au ajutat răspunsurile primite? Daca da, marchează-l pe cel mai bun ca soluție.

@DanielaH - Nu neaparat, de asta nu am bifat nici o solutie. Adica pe moment oricum rezolvasem problema trimitand mesaj cu ANULTOT, asa cum am mentionat din enunt, dar ma interesa sa blochez definitiv accesul la Info, ca sa nu se repete situatia. Insa mi-au dat cateva idei - trebuie sa ajung iar la telefonul mamei mele sa vad daca pot dezinstala aplicatia si bloca numarul, pentru ca asa cum am scris si mai sus accesul cred ca a fost din aplicatie, nu apel/mesaj la 1311. Daca nu reusesc asa si se mai intampla (ceea ce sper ca nu) o sa incerc si apelul la Serviciul Clienti, pe care incercam sa il evit, de asta am cerut aici pareri. Ma gandeam ca exista o posibilitate trimitand ceva mesaj sau sa debifez undeva in My Orange optiunea si ca nu am vazut eu, doar sunt multi copii sau persoane in varsta care au acces la telefoane mai mult sau mai putin smart, cu abonament, pentru care nu cred ca e chiar indicat sa aiba acces asa usor la Info, fiind contra cost fiecare mesaj, adica pana vine factura si iti dai seama, poate face un cost suplimentar de toata frumusetea.

Am verificat acum pe acel telefon din nou, nu s-a trimis nici mesaj nici apel la 1311, deci probabil din aplicatia Orange, sectiunea Info, iar aceasta nu poate fi dezinstalata, deci momentan sper ca nu mai acceseaza din greseala, altfel cred ca apelul la Serviciul Clienti ramane singura varianta

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!