anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Afisare retea 5g pe google pixel 8

mariobac
Junior entuziast

Bună ziua. Recent am achiziționat un telefon google pixel 8. Deși am abonament cu acces 5g și ma aflu în aria 5g, telefonul îmi afișează LTE, care știu ca este 4g. Menționez ca am restartat telefonul și degeaba. Ce ar trebui sa fac? Schimbare cartela, poate...

 

1 Soluţie acceptată‚

mariobac
Junior entuziast

Între timp mi a răspuns orange:

"Buna ziua! In present telefoanele Pixel nu sunt in lista de telefoane compatibile cu 5G, VOLTE sau WI-FI. In acest moment, Orange nu comercializeaza telefoane de la Google si din acest motiv, nu poate implementa o actualizare de software pentru aceste telefoane si nu se pot face teste si nici implementari de setari pentru serviciile de mai sus pentru acest telefon."

Vizualizare soluţie în postul original

25 Răspunsuri 25

mariobac
Junior entuziast

Între timp mi a răspuns orange:

"Buna ziua! In present telefoanele Pixel nu sunt in lista de telefoane compatibile cu 5G, VOLTE sau WI-FI. In acest moment, Orange nu comercializeaza telefoane de la Google si din acest motiv, nu poate implementa o actualizare de software pentru aceste telefoane si nu se pot face teste si nici implementari de setari pentru serviciile de mai sus pentru acest telefon."

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Ce versiune de setari ai? Este suport nativ pe telefoanele Pixel (probabil inca nu si pe Pixel 8, dar cu siguranta va aparea in curand), incepand cu Android 14 (versiunea de setari ar trebui sa fie sfarsitul lui Iunie, daca nu ma insel).

Deci, nu are nicio legatura cu ce e afisat pe site-ul Orange. Si NU, nu trebuie sa fie comercializate neaparat de Orange ca sa functioneze. Am Pixel 6 cu toate serviciile (VoLTE, VoWIFI, si 5G) functionale, by default. Nu e soft customizat de Orange, nu e brand-uit Orange, si nu e cumparat de la Orange (evident, din moment ce nu comercializeaza telefoanele astea). Cu toate astea, totul fucntioneaza perfect din punct de vedere al serviciilor IMS.

Iar pentru VoLTE si VoWIFI, iti garantez ca merg amandoua, inclusiv pe Pixel 8, in cel mai rau cu Pixel IMS app, daca nu nativ.

Ai mai multe detalii aici.

Pentru VoLTE si VOWIFI ai nevoie de:

  1. suport de la operator (este deja)
  2. acoperire LTE/5G (inteleg ca este deja)
  3. suport software de la Google (nu de la Orange), pentru Orange RO, pentru serviciile astea (tind sa cred ca partea asta la tine lipseste momentan, sau e o alta problema).

Vestea buna e ca cel mai probabil se va adauga foarte, foarte curand suport si pentru Pixel 8 (pe 6 si 7 functioneaza deja totul perfect), iar pana atunci, ai Pixel IMS app.

Client Orange

mariobac
Junior entuziast

Multumesc pentru raspuns.

Între timp am mai săpat. Am introdus cartela în alt telefon 5g și invers. Surpriza a fost ca pe alt telefon vedea rețeaua orange 5g, deci problema rețelei este rezolvata. La reintroducerea cartelei în pixel, a mers, afișând 5g.

Concluzie: consultanții orange au vândut gogoși, habar n au nici ei. Puteau sa spună reintrodu cartela sau schimba cartela... nicidecum acel răspuns sofisticat și pompos

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Partea cu reintroducerea cartelei am observat-o ai eu. Dar e mai mult ca sigur un bug de soft pe partea Google. Daca nu foloseau cumva ca telefon personal un Pixel, si nu s-au lovit de asta, nu prea aveau cum sa stie de asta. 

N-o sa comentez nimic la partea cu gogosile in schimb. Am tot deachis subiectul asta. Se pare ca trainingul Orange continua sa informeze clientii acelasi lucru: nu garantam serviciile pe telefoane care nu sunt cumparate de la Orange.. Ceea ce, dupa cum ai vazut si tu, este BS de marketing. Da, nu garanteaza nimic, dar faptul ca e cumparat sau nu de la Orange este i-re-le-vant in cazul asta! Problema este de soft. 

De curiozitate, optiunile de volte si Vowifi iti merg? Apar in setari?

Client Orange

mariobac
Junior entuziast

Menționez ca a venit cu Android 14. Îmi apare doar VoLTE, nu și VoWifi

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Da, clasic. In Android 14 final build nu e implementat VoWIFI. Se poate activa cu metoda mentionata in tutorialul de mai sus (Shizuku + Pixel IMS), dar intr-adevar nu e activat by default.

Incepand cu Android 14 QPR Beta, este adaugat suport si pentru VoWIFI, nativ. Deci, daca vrei, poti instala acel Beta, astepti pana in Decembrie/Ianuarie cand se lanseaza oficial versiunea finala, saau...pana atunci, activezi cu Shizuku si Pixel IMS.

Am deschis si un topic dedicat pentru asta aici.

Oricum, sa-l stapanesti sanatos! 🙂 Si daca mai ai intrebari, suntem aici.

Client Orange

AlexAndy
Junior entuziast

Salut. Am un Pixel 8 Pro cu ultimul soft instalat (feb 2024), ab Smart Pro 15 cu 5G, acoperire 5G, imi merg VoLTE si VoWiFi si cu toate astea doar LTE imi apare la semnal. Am discutat cu un consultant, mi-a refacut setarile pt 5g, am restartat telefonul, dar degeaba. Acelasi lucru l-am incercat si acum un an pe Pixel 6 si tot asa, nu mergea deloc 5G, desi cu Pixel IMS am reusit macar sa activez VoLTE.

Mentionez ca eu am eSIM si nu am cum sa fac schema aia cu introdusul cartelei in alt telefon compatibil 5G. Oare am vreo sansa sa pot folosi 5G pe telefonul asta?

Multumesc!

AlexAndy
Junior entuziast

Aici e postarea mea cu aceeasi problema pe Pixel 6. Nici atunci nu am reusit sa activez 5G.

https://comunitate.orange.ro/t5/telefoane-tablete-%C8%99i-accesorii/pot-activa-5g-pe-un-pixel-6/td-p...

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Am avut aceeasi problema de curand... Nu stiu ce se intampla cu Pixel-urile, sunt destul de sigur ca problema e de soft, pentru ca pe alte telefoane, non-Pixel, se activeaza 5G-ul fara probleme.

Din pacate, pe eSIM nu am nicio solutie. In cazul meu, a trebuit sa introduc SIM-ul intr-un alt telefon (un iPhone), si-a luat 5G acolo, dupa care inapoi in Pixel 6 si asa si-a luat semnal si acolo.

Poti incerca eventual sa dezactivezi cumva SIM-ul daca poti. Nu stiu cum e la eSIM, pentru ca nu am asa ceva. Dar daca ai o optiune in setari...poti incerca eventual si asta. Si....indraznesc sa spun ca nici nu recomand, tocmai din cauza problemelor pe care le-ai mentionat si tu mai sus, si a imposibilitatii de a testa pe alte telefoane, macar sa stii daca e de pe cont ceva, sau de la telefon.

Ti-as recomanda sa treci pe SIM fizic (si sa ramai acolo). Nu stiu care a fost motivul trecerii pe eSIM, dar personal il consider muuuult mai limitat decat un SIM fizic, in ciuda ideii de ne-apartenenta la un suport fizic pe care vrea sa o promoveze. Cateodata, sa ai acel SIM in mana, si sa-l poti muta unde vrei tu, cand vrei tu, ajuta foarte mult.

Cu parere de rau, nu am alta solutie. Daca pe cont e totul ok, nu stiu ce sa-ti spun. Pot doar sa-ti confirm ca acel telefon (cel putin Pixel 6, dar nu vad de ce nu ar merge pe Pixel 8 ) este capabil de 5G nativ la Orange Romania. Testat, functional.

Mai departe...nu stiu cum as putea sa te ajut.

Ti-am zis, eu as trece inapoi pe SIM fizic, astfel incat sa pot macar sa fac cateva teste.

Nu stiu ce se intapla cu Pixel-urile, dar stiu exact prin ceea ce treci, pentru ca si pe mine m-a scos din sarite acum cateva saptamani cand am avut aceeasi problema. Si nu, in afara de mutat SIM-ul in alt telefon, si inapoi, nu am modificat absolut nimic.

Client Orange

AlexAndy
Junior entuziast

Mulțumesc mult pentru răspuns! Cred că așa o să fac. 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Cu placere! 🙂

Ideea e ca trebuie sa pornesti de undeva. Noi presupunem ca e totul ok pe cont. Si nu zic ca n-ar fi. Dar poate nu e. Doar poate. Poate trebuie activat ceva in plus. Poate nu a fost activat ceea ce trebuia activat. Poate e o alta problema pe care nici macar nu am luat-o in calcul.

Dar nu poti confirma toate astea daca esti pe eSIM. Ai putea confirma daca in alt telefon functioneaza ok. Dar sa treci eSIM-ul de pe un telefon pe altul, stii bine ca nu e la fel de usor cum ar fi sa treci un SIM fizic dintr-un telefon in altul, pentru cateva minute.

Imi zici daca ai reusit, sau daca intampini dificultati si cu alte telefoane (ceea ce, in functie de telefon...ar putea sa duca spre o problema pe cont). Dar trebuie testat.

In fine. Sunt aici daca e ceva, si pot sa te ajut. Cu toate astea, sper sa fie totul ok si sa nu fie nevoie! 🙂

Client Orange

AlexAndy
Junior entuziast

A mers cu sim fizic :))) deci nu pot sa creeeed :))) 

Am trecut pe sim fizic, domnul de la Orange l-a băgat în telefonul lui (Note 20 ceva) și culmea îi apărea tot 4g (deși pe simul lui înainte avea 5g). Am zis asta e, nu merge, dar când l-am băgat în telefonul meu mi-a apărut din start 5G :))

Mersi mult pt ajutor! Deci clar asta e rezolvarea!

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Si eu am ramas masca atunci cand am descoperit chestia asta. Eram ceva de genul: tu faci misto de mine? :))) Deci, am schimbat SIM-urile intre ele (culmea, si inapoi!), si acuma merge? Serios?! :)))

Si eu eram la fel de dezamagit si de intrigat ca si tine! :))) Nu intelegeam. Aveam totul activ pe cont, totul ok, eram deja intr-o zona cu 5G (confirmat de pe iPhone), iar Pixel-ul zici ca ramasese lipit cu Super Glue pe LTE. Nu voia sa se miste nicicum de acolo. 

Si zic: ok, hai sa vedem ce se intampla daca introduc SIM-ul din iPhone in Pixel, si invers.

Ce s-a intamplat? iPhone-ul si-a luat 5G, bine mersi. Si culmea, si Pixel-ul! Am introdus SIM-urile la loc, fiecare in telefonul lui, si totul era ok pe ambele telefoane.

Stupida rezolvarea din punctul meu de vedere. Dar hey, daca functioneaza, mai e stupida? :))))

Oricum, ma bucur mult ca s-a rezolvat! 🙂

Client Orange

AlexAndy
Junior entuziast

Deci domnul de la Orange mi-a zis din start că n-are cum să meargă :))), dar a zis că mă ajută că doar nu e mare lucru să băgăm un SIM în alt telefon și a rămas și el un pic blocat când a văzut că merge :))) el deja îmi explica de ce nu are cum să meargă atunci când a văzut că pe telefonul lui tot LTE apărea.