Întrebare cu răspuns(uri)

Cum dezactivez casuta (mesageria) vocala la Orange?

Cum dezactivez casuta (mesageria) vocala?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Mulțumim tuturor pentru răspunsuri! Facem aici un rezumat. Pentru a dezactiva căsuța vocală (mesageria vocală) puteți folosi una dintre variantele de mai jos:

  • din aplicația My Orange, secțiunea "Mai multe" (dreapta jos) -> Servicii -> Mesagerie vocala -> Dezactivare
  • din contul My Orange accesat pe calculator - secțiunea Servicii -> Mesagerie vocala
  • apel gratuit la *100# - alegi ramura 5 (Roaming, International si mesagerie vocala) -> ramura 4 (mesagerie vocala) -> ramura 1 (dezactivare)
  • chatbot Djingo din orange.ro
  • apel la 300
  • Orange shop

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (415)

Da (1088)

72%

1088 membri au votat cu DA

415 membri au votat cu NU

72% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 3 din 4

Pai totu-i roz pana sa trecem la date concrete. Uite un prepay in perioada de gratie care desi zice ca n-are... totusi are, desi se zice ca se poate dezactiva... nu se poate. Situatia aceasta mie mi se pare ca steaua lui Eminescu: "Era pe cand nu se vedea / Azi o vedem si nu e." Vai Orange, Orange... ce-mi faci tu mie.....

@DanielaH: Multumesc de raspuns si promtitudine. Voi mai testa la o prima activare a numarului respectiv.
Re-edit: Totusi mi se parea haios ca mentioneaza "nu se poate activa serviciul..." cand de fapt el este deja activ :)

Cartela prepay activa, mesagerie dezactivata. Altfel ramaneam cu ea.... :) Era utila intr-un fel cand, folosind al doilea SIM, cel de Orange trecea in stand by.... adica era ca si cum nu mai aveai semnal pe Orange cand celalalt sim era folosit fie date fie voce.

Noroc cu mesageria vocala. In timp ce vorbesc la telefon si ma suna altcineva, nu imi apare deloc apelul in asteptare, nu stiu ca sunt sunata. Dupa ce inchid vine sms de la mesageria vocala ca am avut un apel. Mentionez ca e activat din telefon apelul in asteptare. Nu merge in niciun telefon. Ce sa ii mai fac?

@Ade13: Bun venit in Comunitate. Sa detaliem putin problema. Din ceea ce relatezi lipseste un detaliu: ai telefon dual sim cu 2 simuri active? Iar sms-ul de apel pierdut vine de pe sim diferit de cel pe care aveai initiat/preluat apel voce sau servicii de date mobile?
Revino cu detalii cand poti.

Am un dual sim, dar numai o cartela bagata, Samsung S10.
Da, daca sunt intr-o convorbire si in timpul acela ma suna o alta pesoana, eu habar nu am.
Am incercat si in alt telefon cu o singura cartela si e tot asa. Am bagat alta cartela in acest dual sim si merge, vad cine ma suna si pot raspunde. Inseamna ca telefonul e ok.

@Ade13: In acest caz, împreună cu un reprezentant Orange, analizati ce nu este ok la configurarile de pe SIM gestionate de Orange si pe care nu le poti face singura de pe telefon. Alegi varianta cu apel la 300 sau chat Djingo si ar trebui sa se rezolve problema imediat. Revino pe topic cu noutati despre stadiul problemei.

Am sunat 2 zile la nr 300, dar am dat doar de niste domnisoare foarte plictisite si obraznice, care ma trimiteau la orange shop. Alea de la orange shop ma puneau sa sun si tot asa. Mi-au schimbat cartela. Azi dimineata, in sfarsit a raspuns o adevatara doamna, Doamna Cristina care a avut rabdare si a facut tot posibilul.
A facut toate setarile cartelei si a zis ca din partea lor e ok totul. Uneori a mers telefonul, uneori nu.
Apoi am citit ce ati zis voi cu reteaua 4G. Am zis, hai sa dezactivez apelul 4G. Acum merge. In sfarsit vad apelul in asteptare, vad cine ma suna in timpul convorbirii :))
PS. Cand sunati la 300 aveti rabdare, sunt si oameni seriosi, putini dar exista :))

Fara apel 4g (hd voice) se degradeaza calitatea vocii... mai exact revii cu vocea in 3G... de ce ai vrea sa degradezi o functie ce ofera calitate apelurilor numai tu stii... e problema telefonuluii ca nu-ti vede call waiting-ul, mai degraba faci update firmware, schimbat terminal etc... cu unul care merge cu toate corect.
S10 merge oki din cate stiu cu firmware european/rom, A70, 50, 51, 71, A30s are sotia si merge perfect call waiting cu 4g call (hd voice) etc... toate merg cu call waiting si 4g call.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
643 / 750
puncte
Custom field 2

Din pacate ##002# functioneaza pe toate retelele...mai putin pe Orange.

Din cate pot eu sa-mi dau seama, implementarea e diferita. Asa ca, ceea ce functioneaza la majoritatea operatori, nu functioneaza la Orange.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

@arsradu, codul ##002# este folosit pentru anularea redirecționărilor.
Ce se întâmplă când îl tastezi? E am făcut acum o probă și funcționează.

Buna Daniela!

Atasat mai jos screenshot-uri de pe iOS si Android dupa tastarea acelui cod.
Daca ar trebui sa mearga, la mine nu cred ca a mers vreodata. :)) Asa cum nici codurile standard de activare a redirectionarilor (cand nu esti in aria de acoperire de exemplu) nu par sa functioneze nici ele. Sau poate nu stiu eu cum. Posibil bug...?

Eu unul am presupus dintotdeauna ca asa e implementarea la Orange. Atipica. :)) Si avand in vedere ca inca nu exista un mesaj simplu pentru cazul in care nu se raspunde dupa 30s (si nu ai casuta activata), sa stie omu' ca nu esti pe langa telefon, nu ma astept sa se rezolve prea repede nici chestia asta. Dar cine stie? Poate, poate. :))

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!