Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Cum dezactivez casuta (mesageria) vocala?
Mulțumim tuturor pentru răspunsuri! Facem aici un rezumat. Pentru a dezactiva căsuța vocală (mesageria vocală) puteți folosi una dintre variantele de mai jos:
Alte răspunsuri
O varianta ar fi aceasta.. My Orange - mai multe - servicii - mesagerie vocala - dezactiveaza..
Sau apel la *100# - ramura 5 roaming - ramura 4 mesagerie - ramura 1 dezactivare..
Prin My Orange, secțiunea Mai multe din dreapta jos, apoi Servicii - Mesagerie vocala sau prin selfcare *100*5*4#, după care alegi meniul dezactivare.
Poți sa apelezi numărul 555 și sa urmezi pașii, sa urmezi pasii apelând *100# sau accesând contul My Orange, secțiunea “Servicii”.
Am urât dintotdeauna căsuța vocală! ;)
Este utilă doar când nu ai semnal sau ai rămas fără baterie!
Pentu mine nici macar.. pentru că se poate da un mesaj pe una dintre variantele existente la acest moment și cand vine semnalul iti dai seama imediat.. ca primesti feedback :D
Merge din cont, de la *100#, etc. Dacă nu reușești, poți suna la 300, poți să-l contactezi pe chat Djingo sau te poți deplasa în Shop sau la parteneri. Succes!
Ai dreptate, cocolosh, nici mie nu-mi place mesageria vocala, mai ales cand intra nu din cauza lipsei de semnal ci fiindca cealalta persoana nu vrea sa raspunda. :(
Cine o mai folosește? Eu o am dezactivată de pe vremea Dialog!
Nici eu nu folsoesc casuta vocala, e prima chestie pe care o dezactivez :)
Am si uitat ca exista ;))) de cand cu netul se suna mai mult pe mess,whatapp,viber,skype
@Romy, dacă apreciezi că răspunsurile pe care le-ai primit te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai usor informațiile dorite.
Mulțumim!
Nici mie nu mi-a plăcut căsuța vocală niciodată; îți încarcă telefonul cu mesaje, cu nr persoanelor care te-au apelat. N-am reușit s-o dezactivez din meniu , m-am deplasat la șhop si m-au ajutat cei de acolo s-o dezactivez.
Mesajele nu sunt stocate în memoria telefonului.Nici numerele care au apelat.
Poți sa apelezi numărul 555 și sa urmezi pașii Sa urmezi pasii apelând *100# sau accesând contul My Orange, secțiunea “Servicii”.
Mie mesajele și nr de telefon imi sunt stocate in memoria telefonului la sfîrșitul fiecărei luni mi le șterg.
Cel mai simplu este : se apelează numărul ##002# .
E valabil pentru orice rețea .
De acest cod nu știam. Mulțumesc!
Odată intrat în Comunitate afli multe lucruri noi,sincer vorbind nu stiam de acest tip de cod.Multumesc mult și o seară plăcută.
Fiecare dintre noi ne aducem propria contribuție și aflăm o multitudine de lucruri, unii de la ceilalți.
Eu imi amintesc ca am dezactivat mesageria vocala sunand la 300, am ascultat robotelul si prin primele ramuri era ceva cu dezactivarea casutei vocale. Te pune sa apesi 1 parca si inca o data 1 pentru confirmamea actiunii.
Vio 73 ai dreptate că fiecare dintre noi își aduce o anumită contribuție, de a afla în cel mai scurt timp anumite lucruri, răspunsuri la întrebări, dar cel mai interesant este ca se poate comunica cu foarte multe persoane care au păreri și idei diferite.
Cu siguranță! E bine să împărtășim cu toții experiențe plăcute sau mai puțin plăcute despre serviciile și produsele Orange sau de la alții.
Referitor la căsuța vocală, o dezactivez prima dată atunci când activez un număr prepay, de la *100#.
Varianta 1.*100# ramura cu mesagerie vocala în denumire.
Varianta 2.din myorange
Varianta 3.apel la 300 dacă tot nu reușiți.
Mulțumim tuturor pentru răspunsuri! Facem aici un rezumat. Pentru a dezactiva căsuța vocală (mesageria vocală) puteți folosi una dintre variantele de mai jos:
Apelezi serviciul clienti si te pot ajuta cei de acolo . Sau cred ca mai merge si la *100#. Dar la serviciul clienti, ( 300 ) este mai rapid.
Prin apel la *100# și urmărești pașii
Va salut !
In legatura cu aceasta Casuta Vocala...
Multi utilizatori (printre care si eu ) o dezactiveaza din cauza CA INTRA NECONTROLAT !!! adica dupa minimul de apeluri presetat de ORANGE.
Adica utilizatorul NU poate controla din SETARI ca dupa 5 sau n apeluri aceasta sa se activeze singura !
DE ce setarile ORANGE sunt pe Default (daca nu gresesc ) la 3 apeluri si nu la 7-15 etc ??
Si puteti activa optiunea in timpul apelului,ca acesta sa fie manual redirijat catre casuta vocala,prin optiunea unei comenzi aparuta pe display,in timpul apelului...nu este greu de realizat !
*Oferiti facilitatea,ca virgula..casuta vocala sa cedeze convorbirea ,prin afisarea optiunii raspunderii la apel,aflata activa pe telefon,chiar daca casuta vocala este activata in curs de play pe mesajul de intampinare etc.
La fel,o alta problema deosebit de suparatoare este,DE CE ati legat Casuta Vocala de serviciul,unde iti apare apelurile pierdute ?
Cu stima !
@Celik, mulțumim pentru feedback și sugestii! Le vom redirecționa către colegii care se ocupă de acest serviciu.
Eu am dezactiva-o de la început. Era enervantă pentru mine deoarece când ajungeam la semnal sau deschideam telefonul mă "inundau" mesajele de la căsuța vocală. Uneori poate îi utilă. Dar....
Cunosc persoane care o țin activă tocmai pentru a vedea aceste notificări.
Ioooo a răspuns
Razvan a răspuns
arsradu a răspuns
Orange Assistant a răspuns
Razvan a răspuns
arsradu a răspuns
DanielaH a răspuns
arsradu a răspuns
un anonim a răspuns
Ade13 a răspuns
FLo_1 a răspuns
Ade13 a răspuns
Ade13 a răspuns
Ade13 a răspuns
FLo_1 a răspuns
Ade13 a răspuns
FLo_1 a răspuns
FLo_1 a răspuns
DanielaH a răspuns
FLo_1 a răspuns
Ibercan a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
Sorin_11 a răspuns
DanielaH a răspuns
Celik a răspuns
Ghizela Angelica a răspuns
Mihai_9 a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.