la 10-04-2023 04:09 PM - editat ultima oară la 10-04-2023 04:15 PM de DanielaH
Salutare, vineri abonamentul meu a incercat sa se autoplateasca, dar a intampinat o problema asa ca am dat reincercare manual, long story short, am fost taxat de 3 ori suma necesara, am scris si pe messenger-ul din app dar fara noroc, nu raspunde nimeni acolo, ce este de facut ?
10-04-2023 04:18 PM - editat 10-04-2023 04:19 PM
Salut Livra,
Se pare ca e o problema generala cu platile luna asta.
Daca ai scris deja pe chat, tot ce trebuie sa faci este sa astepti un raspuns. Cel mai probabil, din cauza ca sunt foarte multe solicitari pe aceeasi tema, echipa de suport nu face fata.
la 10-04-2023 04:23 PM
Am inteles, platile au fost si procesate, am mai patit ceva similar acum vreo 4 luni dar numai o plata a fost procesata restul au fost anulate automat.
la 11-04-2023 03:59 PM
Situatie similara am intampinat si eu acum a doua oara. Suma blocata pe card, dar abonament intrat in perioada de gratie. Ca si prima oara, mi sa sugerat plata manuala, insa pe cand prima oara a mers totul in regula, acum dupa plata manuala suma este blocata de doua ori, iar abonamentul tot in gratie si cu factura neplatita. Dupa ce am scris iar pe Yoxo Messenger ca tot nu-mi apare factura platita, mi sa sugerat sa astept "cateva momente pana plata o sa fie alocata cu success", toate astea acum aproape 24 ore (cica "cateva momente").
Sa nu mai zic ca in aplicatie apare 48 ore ca perioada de gratie, iar de la Orange am primit un SMS in care scrie 7 zile.
la 11-04-2023 04:24 PM
Îmi pare rău pentru situațiile pe care le-ați expus aici.
Dacă ați luat legătura cu colegii noștri prin messengerul din aplicație, înseamnă că problema este cunoscută și cu siguranță ei fac toate eforturile pentru remediarea problemelor în cel mai scurt timp.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 12-04-2023 10:05 AM
Revin cu o actualizare: pentru mine azi pe la 11:00 expira perioada de gratie, am rugat prin messengerul din aplicatie urgentarea verificarilor si dupa circa 20 minute abonamentul a revenit din perioada de gratie in starea activa. Una dintre platile blocate a fost alocat manual de ei, celalalt urmand sa fie anulat/restituit ulterior.
la 12-04-2023 10:08 AM
@András, mulțumim mult pentru update și feedback. Ne bucurăm că s-a rezolvat.
la 14-04-2023 02:51 PM
Si eu ma aflu intr-o situatie similara. Am incercat de doua ori plata abonamentului in aplicatie fara succes de fiecare data primind mesaj de eroare si spunandu-mi sa incerc mai tarziu.Acum suma celor doua plati sunt blocate pe card si astept raspuns pe chat-ul din aplicatia YOXO
la 16-04-2023 11:39 AM
Posibil sa fie o eroare generarata de un conflict sesizat de softul yoxo, dar care nu poate fi transmis. Eu am patit cand am pus un cod de reducere, am beneficiat de 1 luna gratuit apoi am trecut la un abo mai mic. M-a lasat dar apoi nu am putut reicarca dupa a 2 a luna. Si mie mi s-a luat suma si nu am putut folosi yoxo. Am trecut pe alt numar. A fost eroarea mea, pe viitor daca folosesti un cod de reducere, nu modifici in jos abo dupa luna de reducere. Asta e o eroare ce mi s-a intamplat mie, iar nimeni de la yoxo nu a putut sa o explice, mi-am dat seama singur.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor