anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Suportul dezamagitor - MyOrange/ Yoxo

Nume_utilizator
Junior entuziast

Corelarea dintre contul myorange care nu afiseaza numerele yoxo, prin urmare teoretic nu au nici o legatura, in realitate aceasta exista, pentru ca daca stergi contul myorange "reusesti" sa stergi si yoxo... si ramai cu numerele yoxo active, dar nu mai ai contul yoxo, numerele consuma din nu stiu ce pull de minute sau date etc.

Suportul yoxo, ca de obicei, la pamant, le arat ca nu mai am numerele in cont si de aici astepti "sa te sune" cineva de la "tehnic". Deci niciodata.

Pe suportul myorange se propune solutia cu migrare la cartela de catre relatii clienti, apoi reactivare abonament yoxo.

Solutia functioneaza (nu mai conteaza sumele platite), dar daca migrezi pe rand numerele si il ceri pe urmatorul azi, pentru migrare, iti raspunde cineva din echipa de "destepti" pe myorange, care iti spune sa te duci la suportul yoxo.

Noroc ca sunt esim-uri de back-up si nu principale... cu voi genul asta de suport ar fi o greseala majora sa tii yoxo ca numar principal. 
Nu cer solutionare aici pe comunitate... ci doar imi scriu of-ul si va arat ca sunt in continuare "destepti" prin echipele voastre de suport. 

Multumesc DanieleiH pentru ca mi-a pus majuscule la fiecare aliniat. Daca comanda "return" nu duce automat la aliat cu majuscula, e problema voastra de functionare a acestei pagini powered by Khoros.

7 Răspunsuri 7

Nume_utilizator
Junior entuziast

Codrina Ioana - nota 10, solutia propusa ok

Madalina Gabriela - nota 10 - preia solicitarea si totul e ok

Andra Elena - 3 - nu are ce cauta in echipa voastra, la nivel acesta de interactiune, inchide si chatul si te trimite la plimbare.

DanielaH
Moderator

Salut! Bun venit în Comunitate!

Îți mulțumim mult pentru feedback! Îl vom transmite mai departe colegilor noștri.

arsradu
#StarMember

Salut,

Cele doua nu au legatura. Si in mod normal, nu ar trebui sa-ti faci cont My Orange pentru numere Yoxo, intrucat Yoxo foloseste o aplicatie separata. Faptul ca daca stergi contul My Orange, stergi si Yoxo, este un bug si trebuie tratat ca atare.

Suportul Yoxo este cum este. Motiv pentru care eu unul nu recomand Yoxo.

Carriage Return (sau "Enter") adauga un caracter interpretat de browser ca linie noua. Atat si nimic mai mult. Nu are de ce (si nu face nicaieri chestia asta, decat pe telefon, si acolo doar in anumite circumstante, si doar din cauza ca are optiune dedicata pentru asta) sa iti puna si litera mare la inceput de propozitie. Nu a fost implementat sa functioneze asa. 

Client Orange

Nume_utilizator
Junior entuziast

Daca ai simtit nevoia sa imi explici ceva ce stiam deja, apreciez. 

Iar daca am facut sesizarea despre "Khoros", am facut-o in cunostinta de cauza. Stiu exact ce inseamna si poate  acel provider vede si intelege ca se scrie pe Comunitate de pe mobil. 

Mai ales daca pun punct si apoi apas CR (old school, pentru cine stie), de pe vremea cand invatam Basic pe HC85.

De aceea am sesizat si integrarea defectuoasa dintre myorange si yoxo, tot in speranta ca cineva vede si intelege. Indiferent ca este din RO sau Polonia.

Salutare,

Pentru hainele comunitatii, iti recomand topicul dedicat.

Reveind la HC: nu se mai gasesc casete (si nici cablu necesar, macar pentru mufa). 🙂

Nume_utilizator
Junior entuziast

In marea incercare de a reactiva numarul pe yoxo, apare eroare la partea finala, cu plata. Cardul ok. Schimbat cardul in aplicatie, reluat procesul, aceeasi problema. Scriu pe suportul (inutil) yoxo la 19:56. Nu raspunde nimeni. Evident. Ca doar nu e ca la Digi, cu suport relatii clienti non-stop, TELEFONIC, email sau formular online. Probabil ca la abonamentele uriase de 3 euro de la Digi ei isi permit relatii cu clientii nonstop. La abonamentele orange/yoxo, fiind prea ieftine, mai aduc si angajatii orange bani de acasa ca sa ii lase sa lucreze la relatii suport. 

Anonim
Neaplicabil

Hai ca a fost buna asta, ultima propozitie. 🙂 Da, sunt complet de acord cu faptul ca Digi au cel mai prompt suport tehnic, disponibil non stop, fara tot felul de apeluri cu taxe si catre tot felul de numere, stelute, diezuri si alte tampenii obositoare si inutile.

Dar banuiesc ca stii deja de ce. Ca nu e externalizat nimic. Singurii cu angajatii lor. Si se lucreaza si pe teren la orice ora e nevoie cand sunt evenimente majore care au distrus reteaua, de exemplu vijelii. Pe astia de la Digi ii vezi mereu pe undeva, la restul daca ai o problema tehnica stai si astepti lejer cateva zile sa remedieze si trebuie sa insisti super mult. Ba chiar ti se inchid sesizarile si cate si mai cate.