Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-04-2021 03:38 PM
Acum aproximativ o lună am decis să încerc abonamentul yoxo. Pentru că mă grăbeam, am ales să îl fac pe același numar pe care eram cu prepay. Am încheiat acest abonament după mai puțin de o lună și surpriză! Creditul ce îl aveam în plus pe prepay a dispărut. 3 Euro, mai exact. Și punctele, dar mai rău îmi pare de credit. N-avem idee de așa ceva. E normal?!
1 Soluţie acceptată‚
![tomaciprian tomaciprian](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13259803_0e3e3ff39a5a5a4d_avatar_original.png)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-04-2021 04:27 PM
Esti avertizat/notificat si inainte sa treci pe YOXO despre aceste lucru, ca vei pierde creditul, vechimea in retea sau punctele OTY.
@FaraUnID
Nu doar la Orange se intampla asa cum crezi tu, si la ceilalti 3 operatori este la fel.
Mi se pare ceva logic sa pierzi toate beneficiile existente pe cont, daca tu treci de la PrePay la abonament, care sunt 2 platforme diferite.
6 Răspunsuri 6
![FaraUnID FaraUnID](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13257905_31a3f91bcf2470b8_avatar_original.png)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-04-2021 03:57 PM
Absolut normal in reteaua #1!
In momentul in care migrezi catre Yoxo (din prepay sau abonament) TOATE BENEFICIILE EXISTENTE PE CONT SE PIERD: credit, puncte OTY, vechime in retea, credit acumulat in phone credit, net bonus, etc.
S-a mai discutat despre acest aspect pe cateva topicuri similare.
![tomaciprian tomaciprian](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13259803_0e3e3ff39a5a5a4d_avatar_original.png)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-04-2021 04:27 PM
Esti avertizat/notificat si inainte sa treci pe YOXO despre aceste lucru, ca vei pierde creditul, vechimea in retea sau punctele OTY.
@FaraUnID
Nu doar la Orange se intampla asa cum crezi tu, si la ceilalti 3 operatori este la fel.
Mi se pare ceva logic sa pierzi toate beneficiile existente pe cont, daca tu treci de la PrePay la abonament, care sunt 2 platforme diferite.
![FaraUnID FaraUnID](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13257905_31a3f91bcf2470b8_avatar_original.png)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-04-2021 04:43 PM
@tomaciprian Daca am un numar de abonament care a inregistrat o vechime de cca 20 in retea (practic toata viata lui a fost numar de abonament) care ai fi logica prin care se pierde vechimea si beneficiile aferente vechimii in retea in momentul in care trec pe Yoxo? Numarul ramane in aceeasi retea si tot pe abonament - Yoxo este definit si marketat ca fiind tot abonament.
De ce pierd vechimea si beneficiile aferente?
Daca reteaua #1 era de caracter, in momentul in care migrezi catre o alta platforma, ar fi putut oferi un voucher cu o valoare egala cu beneficiile existente pe cont la momentul migrarii (puncte OTY, credit bonus, bonus de internet, etc).
![FLo1 FLo1](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13320965_42a894fd1673c05b_avatar_original.png)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-04-2021 11:46 PM
A spus-o cineva mai inteligent încă din cele mai vechi timpuri: NIMIC NU SE PIERDE! TOTUL SE TRANSFORMĂ!!!! Însă un număr dacă-l treci prin diverse stadii de existență fără a-l închide (abonament, Yoxo sau prepay), se pare că la rețeaua #1 ești o NULITATE. Șterge cu buretele tot, abia așteptând să-ți trântească ”servicii cu ZERO beneficii”. Personal, fără Orange m-aș fi plictisit precum Adam în grădina Edenului, însă datorită lui simt că trăiesc zi de zi de zi. Fiecare zi o nouă surpriză abordată cu inima-n dinți.
![Vio73 Vio73](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13041902_9765f3988ecdbbf1_avatar_original.png)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-04-2021 08:45 AM
@ Ar,
Așa cum s-a mai menționat, se pierd, din păcare, celelalte facilități odată cu trecerea la yoxo.
Ai link-uri cu alte topicuri sau explicații despre această situație pe aici:
https://comunitate.orange.ro/questions/2286819-pierde-vechimea-abonamentului-trecerea-yoxo
sau pe aici:
https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-trec-un-numr-prepay-la-abonament-yoxo/
Îmi pare rău pentru neplăcerile create și sper că informațiile îți vor fi utile! Baftă!
![Razvan Razvan](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13042324_6555fe7942351cd2_avatar_original.png)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-04-2021 09:27 AM
În momentul în care treci treci la Yoxo accepți termenii și condițiile noi, nu te obligă nimeni să faci acest pas. Este mai ușor să te dai victimă, să arunci vina pe altul decât sa îți asumi consecințele propriei decizii.
![](/skins/images/A6E04C8389896A2E53063A159FC14C17/responsive_peak/images/icon_anonymous_message.png)