anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] [Yoxo] Problema primire cod SMS autentificare PayPal

r0bbyr
Junior
Buna seara,
Astazi s-a realizat portarea mea din Telekom in YOXO, toate bune si frumoase a mers brici.
Pana cand sa constat ca am o problema MARE si anume nu primesc deloc SMS-uri cu codurile de autentificare de la anumite siteuri din afara tarii (ex: Paypal, Binance, etc.)
S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?
Tin sa precizez ca am sunat de 3 ori la singurul numar de relatii cu clienti si anume 300 (care bineinteles este contra cost) sa aflu ca defapt nimeni nu stie nimic si ca defapt telefonul meu este vinovat (Iphone 13). Buun am luat cartela si am incercat-o intr-un alt telefon cu Android….aceeasi problema! Ma poate ajuta cineva ca m-am saturat sa tot sun contra cost..
Multumesc!
1 Soluţie acceptată‚

r0bbyr
Junior
Am revenit cu solutia! La Orange si Telekom nicio sansa, tot prin messengeru de la YOXO am rezolvat Pasii sunt: Am dezactivat iMessages si FaceTime, am scos cartela, am dat resetare retea din meniul telefonului (General > Transfer or Reset > Reset > Reset Network Settings), restart si am introdus din nou SIM-ul YOXO, am activat FaceTime si iMessages. Acum totul merge perfect normal! Multumesc tuturor care au incercat sa ma ajute!

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

FLo1
#StarMember
r0bbyr: Bun venit în Comunitate. Venind din Telekom asigură-te că ai configurările corecte pentru centrul de SMS-uri. Acestea diferă de la un furnizor la altul. Mai exact, verifica daca ai corect in special numarul centrului de mesaje pentru a putea folosi serviciul Mesaje Scrise - în meniul telefonului tău, la secţiunea Mesaje/Setari mesaje: tip: TEXT lungime: 160 caractere centru de mesaje: +40744946000 tip conexiune: GSM valabilitate: maximă Numărul Centrului de Mesaje poate fi adaugat urmând paşii: Aplicația de Mesaje > Setări mesaje > Profil original (Default profile) > Numărul Centrului de Mesaje: +40744946000. Apoi dai un restart la telefon și ar trebui să fie totul OK. Revino aici pe topic dacă ai noutăți.

r0bbyr
Junior
Salut, Este totul setat cum trebuie…am dat restart la telefon de 5 ori Mesaje din alte retele nationale primesc fara nicio problema!

arsradu
#StarMember
Centrul de mesaje nu afecteaza primirea de mesaje. Doar trimiterea. Problema e cel mai probabil la Orange. Poti eventual sa ceri sa-ti faca o resetare pe cont (in caz ca n-au facut-o deja).
Client Orange

r0bbyr
Junior
Au facut si resetarea. Degeaba! Multumesc ptr raspunsuri!

FLo1
#StarMember
@r0bbyr: Mesaje de la alte numere scurte poți primi? Nu ai vreo restricție din telefon în acest sens?

r0bbyr
Junior
Inainte de portare nu am avut absolut nicio restrictie. Nu cred ca dupa portare sa se aplice vreo restrictie de genu’. Am incercat si pe Android si pe IOS acelasi SIM. Aceeasi problema!

cezar98
Junior entuziast
Salut! Dupa portare trebuie sa astepti 2-3 zile pentru a primi sau chiar trimite SMS-uri catre numere scurte sau internationale. Acest lucru se intampla si in cazul altor operatori, nu doar la Orange.

r0bbyr
Junior
@cezar98 Salut, de ce ce-i din call center nu au stiut sa imi spuna asta? Multumesc de raspuns!

Anonim
Neaplicabil
De fapt e o problema chestia asta, acuma ca-i in curtea Orange sau Telekom... unii vor da vina pe altii. In mod normal un numar portat nu ar trebui sa aiba astfel de probleme, poate sa zici cateva minute pana se actualizeaza niste treburi, dar cam atat. Ai portat si tu din minunata retea Telekom, la fel am patit si eu cand am portat de la ei. Nu mai stiu cat a durat pana s-a rezolvat, dar a trebuit sa insist ceva.

r0bbyr
Junior
Salut @simple_dreams, spune-mi te rog unde anume ai insistat? La Orange sau la Telekom ? Pentru ca ce-i de la Orange au inceput sa dea vina pe telefon 🙂

Anonim
Neaplicabil
Am reclamat si la Telekom si la Orange. Primii, evident, au sustinut ca nu e de la ei si sa ma adresez Orange... La Orange cand am revenit iar... ca nu e de la ei. Eram pe punctul de a reclama toata mizeria la ANCOM la un moment dat, sa stii si tu ca clientii care pleaca de la Telekom prin portare au cele mai mari probleme in general. Incearca o noua sesizare scrisa, daca nu... reclamatie unde am zis mai sus. Daca nu se poate rezolva amiabil se va rezolva fortat! Trebuie actualizate niste rute si dupa va functiona.

r0bbyr
Junior
Multumesc! Asa voi face! O zi buna!

r0bbyr
Junior
Am revenit cu solutia! La Orange si Telekom nicio sansa, tot prin messengeru de la YOXO am rezolvat Pasii sunt: Am dezactivat iMessages si FaceTime, am scos cartela, am dat resetare retea din meniul telefonului (General > Transfer or Reset > Reset > Reset Network Settings), restart si am introdus din nou SIM-ul YOXO, am activat FaceTime si iMessages. Acum totul merge perfect normal! Multumesc tuturor care au incercat sa ma ajute!

DanielaH
Moderator
@r0bbyr, ne bucurăm că ai rezolvat și îți mulțumim mult că ai revenit cu feedback. Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori. Te mai așteptăm în Comunitate.