la 29-01-2023 12:07 PM
Salutare, acum câteva zile m-am trezit cu un mesaj că nu s-a efectuat plata facturii yoxo. Am intrat în aplicație și arăta că neplatită ultima factură, am încercat să o plătesc din nou dar tot așa arăta. Am zis că au ceva probleme și se va rezolva. Ieri când m-am uitat pe aplicația de bancă la tranzacții am văzut că s-a retras de două ori suma pentru plata facturii. Astăzi am primit mesaj că mi s-a virat banii în cont (dar doar una din cele două plăti retrase de yoxo) și că trebuie să plătesc factura că sunt în grație 48 de ore. Cum pot remedia problema? Prin chatul ăla nu am reușit să pot scrie nimic că nu mă lasă.
la 29-01-2023 03:16 PM
Salut!
Lași banii pentru următoarea factură. Eu așa fac de fiecare dată, adică plătesc în avans.
Baftă!
la 29-01-2023 03:52 PM
@Marcel-ot: Bun venit în Comunitate. Asigură-te că plata se poate efectua. Poate are nevoie de confirmarea ta și nu se face automat așa cum ar trebui în mod normal.
@Vio73: YOXO nu e abonament standard. O plată în avans nu se comportă la fel, similar cum la final de lună înaintea aveai și ”ramburs”, în funcție de consum, nu doar retrageri de pe card.
la 29-01-2023 04:09 PM
Posibil să fie un pic diferit! O întrebare pe chat cred că nu strică!
la 30-01-2023 09:53 AM
@Marcel-ot, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor