Ca sa nu las subiectul neterminat. Am fost in magazin vinerea trecuta asa cum mi s-a recomandat si mi-au repetat ca nu se poate la dealer. Au sunat chiar si la suport si i-au confirmat acest lucru. Am fost pana la urma intr-un magazin propriu (ca asa ne place sa ne plimbam clientii...) si in 2 minute au efectuat schimbarea. Acelasi model de sim, aceeasi procedura, doar ca dealeri nu au acces in sistem... Mai bine imi bagam un bat... Luni imi scrie o cunostina ca se chinuie sa ma sune si ii zice numar invalid sau nealocat, astazi claxona curierul de zor la poarta, mi-a zis ca a incercat sa ma sune si ii zicea la fel... (ambii in alte retele) Eu cu telefonul in mana, semnal full... Fac eu test merge, mai pun pe cineva sa ma sune merge... Vorbesc pe chat poate e vreun serviciu nealocat sau sa dea vreun reset ceva, nu stiu un vlr ceva, si mi se spune ca totul e ok in sistem, ca daca problema persista sa fac iar o inlocuire de sim... I-am zis si lui si zic si aici, mai bine fac portare, decat o noua inlocuire, am avut cartela atatia ani si nu am avut astfel de probleme. Poate altii au mai mult succes, se pare ca la capitolul yoxo, io' nu...