anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce este Yoxo?

MihaelaC
Community Manager
Community Manager

Yoxo este un abonament 100% digital care permite personalizarea pachetului de resurse, exact așa cum își dorește clientul. Această soluție poate fi achiziționată din aplicația Yoxo și, pentru început, este dedicată doar clienților Orange (persoane fizice care au PrePay sau abonați în afara perioadei contractuale).

 

Beneficii Yoxo:

  • Abonament 100% digital, administrat de pe telefonul tău mobil.
  • Nu ai limită contractuală.
  • Primești banii înapoi pentru netul neconsumat.
  • Internet configurabil în fiecare lună.
  • Nelimitat minute și SMS-uri naționale.
  • Roaming SEE configurabil de la o lună la alta.
  • Control al costurilor: fără surprize neplăcute la finalul lunii.

 

Aici aveți mai multe detalii generale: https://www.yoxo.ro/

Și aici este secțiunea de FAQ: https://www.yoxo.ro/help/despre-yoxo/

Descarcă din Play Store (Android)

Descarcă din AppStore (iOS)

 

Văzând aceste beneficii, la prima vedere, ce părere aveți despre Yoxo?

124 Răspunsuri 124

FLo1
#StarMember
@Vio73: cu dedicatie directa creatorilor?? :))

Vio73
#StarMember
Nu știu la ce te referi! E un băiat care mai intră și pe aici, dar postează și pe Softpedia!

Trixen_old
Cunoscător
@teacher_: eu am trecut la acest abonament, dupa cum am scris si mai sus. Atata doar ca pentru a putea veni cu feedback, astept sa fie activat, ca mai am cateva zile din perioada minima contractuala a abonamentului pe care l-am schimbat. 🙂

Vio73
#StarMember
Te așteptăm cu impresii! Mulțumim!

FLo1
#StarMember
Ma refeream ca feedbackul o fi pentru Orange, nu pentru comunitate. Dar oricum nu va fi mai devreme de 30-60 de zile de la activare. Ca doar inainte trebuie sa se conviga daca minunea se produce.

Ascary
Campion certificat
Rabdatori asteptam :)) Rău n-are ce sa fie,atata doar ca trebuie ca abonatul sa fie atent sa-si plătească la timp factura,altfel ramane fara el. Nu prea inteleg de ce s-a pus o perioada atat de scurtă...

Gianni
Cunoscător certificat
Vom vedea totul pe parcurs, în timp vom înțelege și de ce perioada e atît de scurtă. Probabil aceasta a fost făcută ,pentru ca abonamentul să aibă continuitate.

Alex_391
Junior entuziast
De câteva zile utilizez și eu acest pachet. Ideea mi se pare genială. Ca și probleme au fost cu mesageria vocală. În sensul în care nu primeai notificări dacă aveai telefonul închis și erai contactat. Iar în aplicație nu găsești o listă cu serviciile aferente numărului tău și să le poți activa sau dezactiva. Găsești doar opțiuni. Astfel încât, a trebuit să scriu pe messenger celor ce se ocupă de pachetele acestea.

Gianni
Cunoscător certificat
Mulțumim pentru informați Alex 39 , să sperăm că cei de la Orange vor rezolva această mică problemă. Toate cele bune.

catalin_f90
Începător
Parerea mea este ca inca la acest nou tip de "abonament " o sa trebuiască sa se implementeze inca foarte multe lucruri! Eu am avut acest tip de abonament 1 săptămână după care am renuntat . Totusi ,Ideea de digitalizare mi se pare foarte inovativa, sunt primii care oferă asa ceva in Romania si bravo lor ( orange a fost aproape tot timpul cu un pas înaintea concurenței) dar acest serviciu nu ar trebui să se numească abonament ci mai degrabă o cartela PrePay care are datele tale personale+cardul tău. Am incercat sa folosesc serviciul de conferinta si nu a funcționat...am incercat sa redirectionez apelurile catre un alt nr. Si nu a funcționat (tipic PrePay) Ce sa mai vorbim de eSIM sau 5G. Pentru inovație și pret dau 5 Stele iar pentru servicii de rețea ofer 1 stea!

Alex_391
Junior entuziast
Bună tuturor. Astăzi am închis abonamentul. Am trecut că nu mai am nevoie de număr. Știind că am la dispoziție 90 de zile pentru reactivare. Dar când deschid aplicația nu îmi mai apare butonul pentru activarea abonamentului. Am doar să văd soldul. Apăs detalii. Arată soldul zero. Și atât

Vio73
#StarMember
Salut! Ia legătura cu un consultant prin intermediul Chat Djingo sau din My Orange, secțiunea Contact și cu siguranță te va ajuta! Succes!

Alex_391
Junior entuziast
Vă salut. Am luat legătura cu un consultant direct din aplicație. Și mi-a spus că reactivarea numărului se poate face doar într-un shop. Păi în emailul primit după ce am închis abonamentul scria că activarea se face din aplicație.

Vio73
#StarMember
Nici eu nu înțeleg, dar poate mai trebuie clarificate și alte aspecte!

DanielaH
Moderator
@Alex_39, mulțumim pentru sesizare! Ne vom interesa la colegii nostri și vom reveni la tine cu un răspuns în mesaj privat.