la 06-03-2023 01:04 PM
Buna ziua,
Am achizitionat prin aplicatia YOXO (Magazin Online Orange) un aspirator robot care a venit defect.
A doua zi dupa livrare, am trimis robotul la Garantie pentru a fi reparat.
Dupa aproximativ 10 zile primesc raspuns de la service cum ca robotul nu poate fi reparat si sa ma indrept catre Orange pentru a fi inlocuit.
Trimit prin aplicatia de chat YOXO un mesaj cu inlocuirea produsului. Operatorul YOXO ma trimite sa deschid un tichet la service@orange.ro
Am deschis un tichet la adresa de email respectiva si dupa cateva zile primesc un raspuns cum ca ei nu se ocupa de solutionarea problemei.
Ma intorc tot pe Yoxo pentru ca e singura metoda de contact si mi se transmite ca trebuie sa trimit mesaj in care sa includ adresa de livrare, nr comenzii si documentul de garantie la magazinonline@orange.ro
Am trimis email si la aceasta adresa cu cererea de inlocuire.
Astept inca o saptamana, termenul legal de solutionarea a garantiei a fost deja depasit si mi se raspunde ca returul meu a fost aprobat.
Deja mi se pare ca sunt intr-un film prost, nu am facut niciun retur, ci am trimis pentru a fi reparat produsul. Cum pot discuta cu cineva care se ocupa si poate citeste mesajele mele?
la 06-03-2023 02:51 PM
@georgdud90, bun venit în Comunitate!
Îmi pare foarte rău pentru situația ta.
Vom încerca și noi să verificăm cu colegii care se ocupă de magazinul online. Îmi poți trimite, te rog, în mesaj privat numărul de telefon Yoxo, adresa de e-mail a contului si un număr de sesizare, dacă ai? Mulțumesc.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor