la 24-10-2023 02:11 PM
Detin doua abonamente Orange Voce, la ambele sunt titular, dar numai unul este pe un smartphone, celalt fiind pe un telefon mobil model vechi. Vreau sa trec abonamentul de pe telefonul vechi pe Yoxo, dar sa-l gestionez, inclusiv plata abonamentului de pe smartphone, unde sa instalez si aplicatia Yoxo. Va rog sa-mi spuneti daca ste posibil si cum procedez. Multumesc anticipat.
la 24-10-2023 03:02 PM
@Konstantyn: Cu aplicația YOXO instalată pe smartphone-ul tău și cu SIM-ul în cauză (din telefonul vechi) conectat în smartphone, configurezi numărul (viitor YOXO) urmând pașii indicați în aplicație. După ce vei finaliza procesul de configurare al numărului Yoxo, vei putea să muți SIM-ul cu numărul de Yoxo în telefonul dorit, iar administrarea acestuia (plăți de facturi, activări/dezactivări de opțiuni) se vor face de pe aplicația Yoxo instalată pe smartphone-ul tău. Dacă ai nevoie de clarificări suplimentare, revino aici pe topic sau accesezi www.yoxo.ro.
la 24-10-2023 02:21 PM
Salut!
De putut se poate, doar ca va trebui sa ai doua aplicatii: MyOrange pe numarul care va ramane la Orange, si Yoxo pentru numarul catre trece pe Yoxo.
Plata este gestionata intr-un singur fel la Yoxo: se plateste cu cardul declarat in aplicatie. Momentan, nu sunt alte solutii.
Iti recomand sa citesti putin linkul de mai jos si, daca ai intrebari, comunitatea te va ajuta cu informatii suplimentare.
https://www.yoxo.ro/help/activare-abonament/
la 24-10-2023 02:30 PM
Regret ca trebuie sa va spun asta, dar nu ati citit integral mesajul meu. Telefonul pe care vreau abonament Yoxo este vechi si in el nu pot instala aplicatia yoxo, asa ca ... Multumesc. Va rog sa transmiteti acasta solicitare la Yoxo, poate ei gasesc o solutie. Doresc un abonament yoxo pentru mama mea (ea utilizeaza un numar Orange din cele doua ale mele si nu are nevoie decat de convorbiri nationale), iar Yoxo de 9 lei este perfect pentru ea, ca Orange nu este generos la abonamente mai ieftine! Multumesc pentru promptitudine si intelegere.
la 24-10-2023 02:41 PM
Inteleg ca nu ai citit link-ul, nu? Yoxo se administreaza doar prin aplicatie (este abonament digital). Interactiunea umana se face doar prin aplicatie (gratuit) sau telefonic (contra cost).
Legat de contactarea Yoxo, fac parte din cei 99.99% din utilizatorii comunitatii si nu sunt angajat Orange. Recomandarea ar fi sa citesti linkul pus si sa vezi daca poti face tu administrarea respectiva.
Momentan, nici interfata web nu este (similara cu MyOrange).
la 24-10-2023 03:50 PM
Imi cer iertare daca v-am suparat cumva. Cand am solicitat transmiterea cererii mele catre Yoxo am crezut ca fiind calificat ca specialist cei de la Yoxo va permit unele sugestii din discutiile dumneavoastra cu cei din comunitate. Am citit toate link-urile din 2021 cand am avut primul abonament Yoxo, asa ca stiu cum se gestioneaza abonamentul Yoxo. Din pacate link-ul dumneavoastra nu imi oferea raspunsul la problema mea, acolo sunt doar o parte din situatiile intalnite. Nu am afirmat ca ati fi angajat Orange, dupa cum nu v-am permis sa-mi spuneti "tu". Va multumesc pentru ajutorul dat si cred ca trebuie sa facem o "resetare".
la 24-10-2023 04:00 PM
Supararea este 0, dar, fiind comunitate, mi-am permis sa vorbesc la "per tu" intrucat merg pe premisa ca toti suntem egali in opinii.
la 24-10-2023 03:02 PM
@Konstantyn: Cu aplicația YOXO instalată pe smartphone-ul tău și cu SIM-ul în cauză (din telefonul vechi) conectat în smartphone, configurezi numărul (viitor YOXO) urmând pașii indicați în aplicație. După ce vei finaliza procesul de configurare al numărului Yoxo, vei putea să muți SIM-ul cu numărul de Yoxo în telefonul dorit, iar administrarea acestuia (plăți de facturi, activări/dezactivări de opțiuni) se vor face de pe aplicația Yoxo instalată pe smartphone-ul tău. Dacă ai nevoie de clarificări suplimentare, revino aici pe topic sau accesezi www.yoxo.ro.
la 24-10-2023 03:38 PM
Multumesc frumos. Aceasta este solutia pe care o cautam pentru ca eu asa m-am gandit sa fac dar doream o confirmare.
la 24-10-2023 03:42 PM
Cu drag. Dacă mai dorești alte informații și nu le regăsești în ghidul Yoxo, te așteptăm aici pe topic. Numai bine.
la 24-10-2023 04:02 PM
Salut, @Konstantyn!
Comunitatea Orange este un spatiu prietenos, un mediu constructiv și pozitiv, așa că ai nimerit bine aici 😀.
Și acesta este unul din motivele penntru care ne permitem să vorbim aici la "per tu", indiferent ce vârstă sau profesie avem fiecare dintre noi și ce se ascunde în spatele avatarului nostru. Nu trebuie să te superi și nici s-o iei personal.
Etichetele pe care membrii le au în Comunitate (ex. Începător, Junior, Senior, Specialist etc.) sunt oferite în mod automat de platformă funcție de contribuția pe care fiecare a avut-o și o are aici (număr de logări, comentarii, soluții marcate etc.).
So, let's be positive. Ne bucurăm că ai găsit aici răspunsul la întrebarea ta. Îl poți marca chiar ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.
Te mai așteptăm.
la 24-10-2023 04:20 PM
Buna ziua. Ma bucur ca am nimerit intr-un spatiu prietenos. Nu ma deranjeaza etichetele, acestea sunt conditiile platformei. Despre motivele care va permit sa vorbiti la "per tu", imi permit sa nu fiu de acord cu dumneavoastra: toate regulile despre comportamentul civilizat intre oameni si cele despre "manierele elegante" pe care oamenii trebuie sa le utilizeze in relatiile lor cu alti oameni, toate acestea impun ca oamenii bine crescuti, cu maniere frumoase, cuviincioase, sa foloseasca in adresarea lor catre ceilalti pronumele de politete la persoana a II-a, adica DUMNEAVOSTRA, in semn de RESPECT si asta pana persoane respectiva accepta formularea "tu", adica utilizarea pronumelui personal, TU. Imi cer iertare pentru lungimea acestui raspuns, dar eu continui sa cred ca lumea moderna a luat-o pe aratura si din cauza nerespectarii unor reguli, nu foarte complicate, care trebuiau respecate aproape obligatoriu daca voiai sa fii considerat un om civilizat si frecventabil.
la 24-10-2023 04:23 PM
Am înțeles. Este în regulă și voi respecta opinia dumneavoastră.
Vă mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor