la 25-09-2024 10:31 AM - editat ultima oară la 30-09-2024 10:11 AM de DanielaH
Stiti ceva de semnalul tv nu merge de 24 ore in Manastirea Humorului.
la 25-09-2024 10:55 AM
Salut și bun venit în Comunitate. De când se manifestă problema? Ai servicii pe FO, rețea clasică (coaxial) sau DTH (satelit)? Ai depus o sesizare în acest sens? Dacă nu o poți face prin chatDjingo sau altă metodă de contact cum ar fi din aplicația MyOrange > Altele > Contact și feedback > Scrie-ne. Până atunci poți verifica să nu fie probleme de conexiune la echipamentul din casă / sau alte conexiuni.
Ai și servicii de internet? Ai verificat LED-urile dacă indică vreo anomalie (defect)? Pot să fie anumite lucrări în zonă, deci să fie ceva temporar.
la 25-09-2024 11:10 AM
Salutare!
Dacă nu ai vreo conexiune întreruptă, mufă în neregulă, etc, anunță incidentul din aplicația My Orange - Altele cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
Baftă!
la 25-09-2024 11:11 AM
Salut @Ilie76,
Daca ai un deranjament cu orice serviciu Orange trebuie sa anunți acel deranjament prin apel la 300, din aplicația My Orange sau secțiunea contact: https://www.orange.ro/contact/
la 25-09-2024 02:17 PM
Salut, Ilie76,
Am luat legatura cu departamentul Tehnic si colegii nostri ne-au confirmat ca, din pacate, in acest moment, in zona ta exista o avarie de retea. Situatia se afla deja in atentia tehnicienilor nostri pentru o remediere cat mai rapida.
Multumim!
la 26-09-2024 12:02 PM
@Ilie76, colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată. Este totul în regulă și la tine?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor