anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] S-a intrerupt semnalul TV satelit - deplasare echipa la locatie

rasvan
Junior
Bună ziua! Sunt unul dintre clienții Orange care posedă și un abonament TV satelit, postul este montat în provincie la 134 km de Bucuresti. Pe data de 18.04.2021 s-a întrerupt semnalul, nu a fost furtuna, ninsoare, s-au alt eveniment extrem care să perturbe antena satelit. Am sunat la 300 și am cerut ajutorul, eu sunt în București, la locația respectivă locuiește tatăl meu, are 82 de ani. Echipa Orange cu nonșalanță susține că trebuie să-i sun de la locația respectivă.Le-am explicat că eu mai am și servici (ca să plătesc facturile ), la locatie este o persoană în etate care nu are abilitățile necesare ca să formeze cifrele din etapele grilă specifice. Am solicitat și Luni pe data de 19.04.2021, dar sunt întâmpinat de aceași rigiditate din partea Orange, nu vor să se deplaseze ca să remedieze defecțiunea (indiferent de situație poate anumite persoane au două mâini stângi nu reusesc să facă conexiuni). Eu am specificat că plătesc acest deranj numai să rezolve problema. Acuma este Joi 22.04.2021, dacă tot nu se rezolvăeu reziliez contractul cu Orange și voi merge mai departe am să sfatuiesc toate cunoștințele ca să renunțe la serviciile Orange, vă mulțumesc!
13 Răspunsuri 13

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut. Îmi pare rău pentru această situație. Ți-am trimis un mesaj privat pe e-mailul asociat contului My Orange.

Razvan
Campion certificat
Rasvan s-a rezolvat?

rasvan
Junior
Nu, probabil că echipa ajunge mâine.... sper

Razvan
Campion certificat
Să sperăm că astăzi se rezolvă.

Vio73
Campion certificat
Eu cred că se va rezolva, cu siguranță! În general, fac ce trebuie dacă sunt sesizați, doar că depinde și de cine dai! Baftă!

rasvan
Junior
Eu sunt optimist, aștept cu nerăbdare momentul, dar să știți că în Europa de vest/occidentală, această aroganță din partea unui angajat orange nu se întâmpla.

Razvan
Campion certificat
De duminica și nici pana astăzi nu te-au rezolvat, greu se mai mișcă Orange.

rasvan
Junior
URAAAAAAAAA! În sfârșit s-a rezolvat problema, mulțumesc întergii comunități Orange pentru ajutor ! Mulțumesc și departamentului tehnic de la Orange, poate prind mai mult curaj!

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@rasvan ne bucurăm că te-am putut ajuta și că s-a rezolvat. Te așteptăm în continuare în comunitate 🙂

Razvan
Campion certificat
Ne bucuram că s-a rezolvat. Te mai așteptăm prin Comunitate.

Vio73
Campion certificat
Foarte bine că s-a rezolvat! Doamne ajută!

CLM
Începător
Si eu am patit acelasi lucru astazi seara cu TV - imi afiseaza lipsa semnal iar eu incerc sa contactez asistenta si nu reusesc nici la 300 unde ma tine de 30 min pe bucla lor iar la numarul 401 pe care il platesc asemenea nu primesc nici un fel de asistenta. Nu inteleg daca avem probleme cu TV trebuie sa se incadreze intre orele 9-20 pentru ca atunci este programul de asistenta?

DanielaH
Moderator
@CLM, ai reușit să iei legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat problema?