la 26-04-2025 01:14 PM - editat ultima oară la 29-04-2025 09:45 AM de DanielaH
Salut,
la 29-04-2025 08:28 AM
Într-un final am rezolvat, dar:
- pentru codul de abonat a trebuit să merg într-un store
- pentru asocierea la Orange TV Go a trebuit să sun și să ajung la suportul tehnic ultim deoarece nu apărea contul să-l asociez din contul meu My Orange cu care mă conectam și la serviciile de TV și la Orange TV Go
Dacă pentru mine a fost o experiență foarte frustrantă (cum să nu trimiți codul de abonat în contract???) îmi închipui cum este pentru alții mai puțin tehnici...
26-04-2025 01:30 PM - editat 26-04-2025 03:21 PM
la 29-04-2025 07:50 AM
Si inca nu am reusit sa am canalele TV in Oragen TV Go... Vezi atasament.
Experienta mai neintuitiva si mai mult chin la cumpararea unui serviciu decat aceasta experienta cu Orange eu n-am avut pana acum.
Pe chat mi-a raspuns ieri dupa 5 ore, cand eram deja intr-un store, si cand mi-a raspuns, mi-a raspuns total aiurea, de parca nu ar fi citit ce am scris si cu ce probleme ma confrunt.
26-04-2025 04:18 PM - editat 26-04-2025 04:23 PM
Ai reușit să devii admin și să poți avea acces la canalele TV ? Bine, poate este și prea repede, dar cred că dacă adaugi abonamentul tv și net în My Orange, ar trebui să fie în regulă.
Ai aici un filmuleț în care ți se explică detaliat cum se adaugă serviciile în My Orange.
Baftă!
28-04-2025 03:46 PM - editat 28-04-2025 04:02 PM
Am primit contractul, nu văd nicăieri codul de abonat.
Am în contract un nume și un număr de telefon pentru un agent, dar care nu răspunde la telefon. Am sunat-o pe domnișoară de trei ori până acum. În trei ore.
Sun la +40374300300, spun CNP, vrea codul de abonat fiindcă a identificat mai multe servicii... Cum aflu codul de abonat pentru TV și Internet? Kafka, frate!
Cât de greu este să treci în contract codul de abonat?
la 28-04-2025 04:12 PM
Îmi pare rău să aflu că nu ai codul de abonat.
Încearcă și prin aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
la 28-04-2025 04:13 PM
Am făcut deja acest lucru acum două ore și mai bine. Deocamdată degeaba. Nu mi-a răspuns nici acolo niciun operator.
la 28-04-2025 04:15 PM
Nu îți răspund imediat, ai un pic de răbdare. Știu, e frustrant, dar nu ai ce face.
la 29-04-2025 08:28 AM
Într-un final am rezolvat, dar:
- pentru codul de abonat a trebuit să merg într-un store
- pentru asocierea la Orange TV Go a trebuit să sun și să ajung la suportul tehnic ultim deoarece nu apărea contul să-l asociez din contul meu My Orange cu care mă conectam și la serviciile de TV și la Orange TV Go
Dacă pentru mine a fost o experiență foarte frustrantă (cum să nu trimiți codul de abonat în contract???) îmi închipui cum este pentru alții mai puțin tehnici...
la 29-04-2025 09:44 AM
@Orang3Us3r, îți mulțumim mult pentru feedback și pentru că ai împărtășit aici cu noi experiența ta.
Ne bucurăm că până la urmă s-a rezolvat. Te mai așteptăm.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor