anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu ma pot conecta la HBO max

Nicu2001
Junior

Nu ma pot conecta pe HBO max.

Îmi spune ca nu amserviciul respectiv deși e evident ca îl am

Ce e de facut?

 

Am facut toți pașii necesari

23 Răspunsuri 23

Salut tuturor!

Colegii ne-au confirmat că situația a fost rezolvată. 

Puteți relua, vă rog, procesul de înregistrare/ validare?

Se lucreaza de vreo luna.....cred ca am luat legatura la asistenta de vreo 4 ori pana acum. Am avut si in MyOrange deschis un deranjament si dupa vreo saptamana mi l-au sters din cont dar fara sa se rezolve nimic. 

adriangal88
Junior

De ce nu anuntati clar si cand o rezolvati, dati un termen, sau daca nu puteti sa o rezolvati, dati-ne permisiunea sa anulam pachetul HBO singuri si sa ne facem alt cont direct la HBOMax, pe care il vom plati direct, cum facem si cu alti furnizori de streaming ?

Roxulet
Începător

Sunt si eu client orange de o luna (deja regret enorm alegerea facuta) iar aseara am activat optiunea hbo max (numai erori fac in ultima vreme). Astazi constat ca nu pot activa acest serviciu in asa fel incat sa ma si pot bucura de el (doar sa-l platesc pot). Pot intelege politicile de marketing (aka auriste) menite sa pacaleasca clientii, dar as dori sa spuna cineva daca pana la urma a reusit sa-si activeze contul/abonamentul hbo max (mai exista speranta?)?

Nicu2001
Junior

Problema s a rezolvat.

Merge HBO Max

Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm.

buna. la mine problema persista. am incercat acum 2 min sa ma conectez fara nici un succes

AndreeaAC
Community Manager
Community Manager

Salut, @orbitcluj și bine ai venit în Comunitatea Orange. Îmi poți spune, te rog, de când ai problema aceasta? Ce mesaj de eroare primești?

TudorG
Începător

Buna ziua,

Nu ma pot conecta la apliactia HBO MAX.A trecut o luna de zile de cand persista aceasta problema.

Care este rezolvarea?Am facut numeroase sesizari catre Orange!