la 10-02-2025 08:23 PM - editat ultima oară la 10-03-2025 08:31 AM de DanielaH
Buna seara. Din 01.02.2025 nu mai pot recepționa canalul Pro TV pe Orange TV Go. Știe cineva de ce ?
Mulțumesc
Cu stima
Gyuri57
10-02-2025 08:29 PM - editat 10-02-2025 08:33 PM
Salutare!
Să înțeleg că ai avut vreo ofertă care nu mai funcționează? Ai și abonament de tv ?
Ai aici un topic ce te-ar putea ajuta să clarifici în ce condiții poți vizualiza Pro tv în Orange TV go.
Baftă!
la 10-02-2025 09:14 PM
Salut
Da, am abonament. Pina in 31.01.2025 am putut vedea Pro tv , pe Orange TV Go. Acuma scrie ca acest program nu face parte de abonament.
Cu stima
Gyuri57
la 10-02-2025 09:30 PM
Încearcă să te reloghezi din nou în nou in aplicație și să dezinstalezi/ reinstalezi aplicația, la nevoie.
la 10-02-2025 09:36 PM
Salut
Acesta este abonamentul meu.
la 10-02-2025 09:40 PM
Probabil că s-a întâmplat ceva pe cont. Le scrii din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
Am avut și eu o problemă de genul în trecut, dar s-a rezolvat.
la 12-02-2025 09:32 AM
@gyuri57, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 12-02-2025 09:39 AM
Buna dimineața. Stau in Germania si am scris un E-Mail, dar nu am primit nici un răspuns.
la 12-02-2025 09:42 AM
Dacă ai depus o sesizare la noi înseamnă că situația ta este în atenția colegilor noștri spre verificare și soluționare. Îți recomandăm să aștepți răspunsul lor și să revii cu vești bune în Comunitate.
la 12-02-2025 09:54 AM
Mulțumesc. Sper sa se rezolve situația.
la 13-02-2025 10:39 AM
Buna ziua. Nu sa rezolvat nimic ! Nu am primit nici un răspuns !
!
la 13-02-2025 10:41 AM
Îmi pare rău 😞
Putem ruga și noi colegii să verifice statusul sesizării tale. Ne poți oferi, te rog, numărul sesizării și/ sau codul de abonat (în mesaj privat)?
la 13-02-2025 12:11 PM
Buna ziua. Sesizarea cu numarul 103885219 / Am inregistrat solicitarea ta cu numarul 0003XaKT6KCT5MRS
la 13-02-2025 03:44 PM
Mulțumesc pentru detalii.
Situația ta este în continuare în atenția colegilor noștri și va fi tratată cu prioritate. Te rugăm să ne oferi înn mesaj privat un număr de telefon de contact pentru a fi apelat.
la 24-02-2025 05:42 PM
Buna ziua
Nu stiu de ce, dar inca nu sa rezolvat nimic pina acuma. Unde trebuie sa apelez pentru rezolvarea problemei ?
Multumesc
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor