anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Cod 806 eroare in configurarea reciverului

Ady76k
Junior
Va salut ! Pe ecran imi apare eroare cod 806 , tot sun la relatii cu clientii , am incercat si pe chat si este foarte greu sa gasesc rezolvare . Reciver tip kaon
Are cineva idee ce este cu aceasta eroare ?
Antena este montata in iran , pe cablul asta functioneaza un samsung orange dar acest kaon nu vrea nici de al dr*cu
Va multumesc
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember
Salutare! Ai încercat să scoți simul din el și să-l reintroduci, după care să-l repornești? La Dacă zici că alt receptor Samsung funcționează pe aceeași antenă, e cam ciudat. Încercă să faci schimb cu Samsung-ul și vezi ce face! Alte variante, nu-mi dau seama, că dacă n-ai avea conexiune bună ( mufe, cabluri, lnb, etc), bănuiesc faptul că ți-ar scrie pe ecran la tv. Dar vezi ce face după ce scoți cartela aia și o reintroduci (îl oprești/ repornești) și faci schimb cu cel Samsung. Dacă nu vrea, poate fi de la ei și trebuie să ceri legătură la Departamentul tehnic! Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember
Salutare! Ai încercat să scoți simul din el și să-l reintroduci, după care să-l repornești? La Dacă zici că alt receptor Samsung funcționează pe aceeași antenă, e cam ciudat. Încercă să faci schimb cu Samsung-ul și vezi ce face! Alte variante, nu-mi dau seama, că dacă n-ai avea conexiune bună ( mufe, cabluri, lnb, etc), bănuiesc faptul că ți-ar scrie pe ecran la tv. Dar vezi ce face după ce scoți cartela aia și o reintroduci (îl oprești/ repornești) și faci schimb cu cel Samsung. Dacă nu vrea, poate fi de la ei și trebuie să ceri legătură la Departamentul tehnic! Baftă!

Ady76k
Junior
Salut ! Aseara am dat scanare pe samsung , am gasit 86 de canale si functionau conform pachetului platit . Am bagat Kaon.ul , am dat scanare , am gasit 102 canale si functionau numai cele free to air (vtv , b1 , dw) , pe antena1 , protv sau alte canale platite aveam acelasi cod 806 (probleme cu configurarea reciverului )

Vio73
#StarMember
Teoretic, tot la ei e problema, pentru că nu cred că e activat și pe al doilea dispozitiv. Bănuiesc faptul că ai activat serviciul pe ambele receptoare, da? Că din ce spui, nu ți se dă acces la cele din pachetele Orange!

Ady76k
Junior
Sunt activate reciverele. O sa sun azi la call center sa vad ce pot rezolva . Kaon ul asta mi a fript zilele Multumesc ptr ajutor! Daca rezolv problema o sa postez aici

Vio73
#StarMember
Așa cum spuneam și inițial, trebuie să ceri legătura cu cineva de la Tehnic, care se pricepe! Succes!

Ady76k
Junior
Gata , le am rezolvat . Am gasit o doamna operatoar care a stiut ce sa faca (nu mi a zis ce setare a facut) si in 3 minute ma uitam pe antena 1. Multumesc ptr ajutor !

Vio73
#StarMember
Mă bucur că ai reușit!