anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Renunț la opțiune Orange World Tv Go .

Bobo_shipyard
Junior entuziast
Am solicitat renunțarea în 14 martie .
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Dacă nu înțelege, ceri să intri in legătură cu un consultant și sigur reușește dezactivarea. Care sunt modalitățile de dezactivare? Trimite un SMS la 321, cu textul ,,STOP". Mai multe detalii ai aici: https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/orange-tv-go/optiuni-orange-tv-go/index.html Sau în poza atașată. Sper să reușești acum. Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

teacher_
#StarMember
Salut! In ce mod ai solicitat renunțarea? In mod normal, înainte cu 30 de zile trebuie sa soliciti.

Bobo_shipyard
Junior entuziast
În 14 martie verbal cu un operator .

delfinas
#StarMember
Bobo, bun venit in Comunitate!!! Care e problema, e încă activă acea opțiune?

Bobo_shipyard
Junior entuziast
Mulțumesc de primire , da astăzi am avut surpriza sa o vad din nou în factura deși am sololicitata suspendarea ei încă din 14 Martie , asistentul Djingo nu prea înțelege .

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Dacă nu înțelege, ceri să intri in legătură cu un consultant și sigur reușește dezactivarea. Care sunt modalitățile de dezactivare? Trimite un SMS la 321, cu textul ,,STOP". Mai multe detalii ai aici: https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/orange-tv-go/optiuni-orange-tv-go/index.html Sau în poza atașată. Sper să reușești acum. Succes!

Bobo_shipyard
Junior entuziast
Mulțumesc Vio .

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Cu mare plăcere!

Bobo_shipyard
Junior entuziast
Am rezolvat problema cu un operator care a verificat solicitarea mea veche . A motivat ca fiind o greșeală de sistem , la cererea mea de-a modifica factura conform noilor modificări, aceasta odată emisa nu se poate modifica și au spus ca îmi oferă o compensare în viitoare factura . Om trai și vom vedea.

La fel am pățit și eu ,o lună au dezactivat_o și în cealaltă lună au activat-o din nou! Am cerut să fie dezactivată prin email mi_au răspuns că nu am nicio opțiune suplimentară,adică am platit in continuare opțiunea.Niste nesimțiți,daca apare și în luna viitoare reziliez contractul că nu mai pot cu nervii. Am observat că a apărut la opțiune și fereastra " dezactivează" dai clic dar îți zice să aștepți până " procesează cererea". Noaptea minții!!!!!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Foarte bine! Mă bucur că ai reușit!