la 01-05-2023 01:00 PM
Buna ziua.
Nu se pot viziona mai multe canale tv, atat pe aplicatia online pe laptop cat si pe dispozitivul Tv Go Box( receiverul online) . Îmi apare mesajul "Acest canal nu face parte din oferta ta". Precizez ca am activat abonamentul tv pe fibra Premium. Programele tv cu acest mesaj sunt in numar de 25 canale. ( ex: TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR International, Eurosport 1 si 2, Diva, Travel Channnel, BBC World, Animal Planet, My Zen, Motorvision, Mezzo, Mooz Mix, etc)
In speranta unui raspuns si o rezolvare pozitiva a situatiei, va multumesc anticipat.
la 01-05-2023 01:47 PM
Salutare!
După cum am mai spus și cu alte ocazii, trebuie scris urgent la adresa de email aplicatii@orange.com, unde dai numele și prenumele, numărul de telefon și adresa de email asociată contului de utilizator My Orange, respectiv Orange tv go.
Acolo le explici aceste detalii, pentru că aici, suntem în mare parte tot clienți.
Baftă!
la 01-05-2023 01:52 PM
Ok, mersi pentru raspuns. Am sa iau legatura cu ei. Cei de la Orange mi-au spus sa intru in comunitatea Orange. Ce e ciudat e ca cei de la Orange mi-au spus ca ei nu se ocupa de Orange Tv Go..... in ciuda faptului ca e serviciul lor....in fine. 🙂
la 01-05-2023 02:37 PM
Fă ce îți spun eu și poate reușești! Eu așa am făcut mereu și a fost ok
Baftă!
la 03-05-2023 11:55 AM
@tinaida65, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 26-12-2024 11:37 AM
Problema persista, chiar de vreo 2 zile nu pot receptiona canale precum TVR, B1, Cateva de la PRIMA, EUROSPORT, KANAL D etc.....de fapt multe canale tv nu merg. Am sunat la relatii clienti si nu pot intra in dialog cu persoana normala,( as spune ceva despre serviciile lor dar nu imi permite religia).
Am noroc ca nu sunt la mana lor cu programele tv dar nu mi se pare corect acest serviciu de....ma abtin: Realizez ca dau banii degeaba si am cumparat un serviuciu care nu merita. Am sa reziliez acest abonament de tot....asa....
Sunt suparat pentru ca de cand am acest serviciu( Orange Tv Go) este un serviciu execrabil!!!!
Craciun fericit!
la 26-12-2024 01:07 PM
Buna,
Cel mai probabil sunt probleme legate de contul tau deoarece B1 și Kanal D pot fi accesate și fără autentificare.
Ce eroare primești?
Eu am rezolvat problema prin contactarea serviciului clienți prin chat.
Daca ai abonament tv premium nu ar trebui sa fie probleme.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor