la 11-03-2024 01:44 AM
De ceva vreme (nu am avut răbdare sa scriu) toate programele HD functuoneaza foarte rău. Imaginea rămâne agata și în loc de forme clar definite se vad patratele. Am schimbat mufe cabluri, situatia persista. Menționez ca accesul la programele HD se face prin card CI+. Exista o soluție?
11-03-2024 03:55 AM - editat 11-03-2024 04:56 AM
Buna.
Cel mai bine faci o sesizare către Orange:
https://www.orange.ro/contact/
Problema poate avea cauze multiple:
Orange va trimite o echipa care va determina cauzele problemei tale.
la 11-03-2024 05:27 AM
Salutare!
Am pățit și eu acasă și am umblat pe la cabluri și s-a rezolvat. În schimb, la serviciu, nu am reușit așa și am făcut o sesizare, iar în 5 minute tehnicianul a rezolvat problema.
Deci te îndrum să faci sesizare prin una dintre metodele din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
De asemenea , poți să le scrii din aplicația My Orange ( de pe telefon)- Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator).
Baftă multă!
la 11-03-2024 07:21 AM
Este noul canal PRO TV Arte. 🙂
In caz ca nu era evident, e o gluma. Nu asa trebuie sa fie. 🙂
Ia legatura cu un consultant dupa cum ti-au recomandat si colegii mai sus.
Eram doar curios ce model de TV folosesti si daca e o problema nou aparuta sau asa a fost dintotdeauna.
11-03-2024 08:51 AM - editat 11-03-2024 08:52 AM
Salutare! Fie ai pierderi pe rețeaua de cablu, bruiaj că nu este izolat cablu de frecvențe perturbatoare sau ai vreun router/ont/chromecast în apropierea tv-ul care il bruiază. Pe ce frecvență întâmpini aceste probleme? 426 MHz este una cu frecvente probleme, mai ales când era activ și internetul 4G de la telekom fix.
la 11-03-2024 09:18 AM
Salutare!
Prima recomandare: verifica semnalul receptionat de televizoare.
A doua recomandare: semnalul este prin fibra sau satelit?
Ca nota de subsol: HD-urile cer mai multa banda si, daca esti pe satelit, s-ar putea ca problema sa fie atmosferica.
la 11-03-2024 06:29 PM
Semnalul este prin fibra optica. Am sa mai urmăresc, poate ieri din cauza conditiilor meto (puțin inorat), nu am putut vedea avantajul schimbărilor de cablu și mufe.
la 14-03-2024 09:36 AM
@78ATI, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor