Neaplicabil
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-02-2021 10:43 PM
Buna ziua...mi-am activat optiunea HBO HD acum cateva zile pe abonamentul meu de satelit..problema este ca in aplicatia Orange tv go am blocat acesul la programele HBO , dar pe tv am acces la ele..ma puteti ajuta va rog ?
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-02-2021 06:19 AM
Salut!
Poți să te loghezi cu numărul de telefon principal al contului sau să scanezi codul QR cu telefonul din aplicația Orange tv go de pe acesta, din meniul ,,setări". Te mai poți loga și cu useriul din My Orange, dacă ți se cere acest lucru. Dacă nu le vezi programele HBO în aplicație și ești logat deja, te deloghezi și reloghezi și poate va funcționa. Dacă nici așa nu funcționează, contactează Serviciul clienți pentru ajutor la numărul 0374.300.300 ( 300 din rețèaua Orange) sau pe Chat Djingo, din secțiunea Contactează-ne ( din My Orange), etc.
Succes!
4 Răspunsuri 4

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-02-2021 11:46 PM
Salut! Cred că trebuie să te conectezi in aplicația Orange TVGo cu același număr pe care îl ai la abonamentul de tv, presupunând că ai două sau mai multe numere de telefon. Ideea este că și eu am două numere, dar mă pot conecta pe Orange TVGo doar cu cel de abonament. Pe același principiu, cu numărul la care ai activat HBO trebuie sa te conectezi și pe aplicație.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-02-2021 06:19 AM
Salut!
Poți să te loghezi cu numărul de telefon principal al contului sau să scanezi codul QR cu telefonul din aplicația Orange tv go de pe acesta, din meniul ,,setări". Te mai poți loga și cu useriul din My Orange, dacă ți se cere acest lucru. Dacă nu le vezi programele HBO în aplicație și ești logat deja, te deloghezi și reloghezi și poate va funcționa. Dacă nici așa nu funcționează, contactează Serviciul clienți pentru ajutor la numărul 0374.300.300 ( 300 din rețèaua Orange) sau pe Chat Djingo, din secțiunea Contactează-ne ( din My Orange), etc.
Succes!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-02-2021 10:47 AM
@Stefan_34, mulțumim pentru marcarea soluției!
Înțeleg că ai rezolvat problema? Poți vizualiza acum programele HBO în aplicație?
Neaplicabil
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-02-2021 11:23 AM
Da am reușit ! Mulțumesc mult " Vio73 "
