anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu funcționează de 2 zile ghidul de programe

Pb64
Începător

Despre ghidul de programe, nu funcționează de 2 zile. Nicio informatie despre continutul programei, nicio orar specific : antena1 3 star ,pro tv,tvr1 2 3,prima tv ,  amc , filmbox , hbo 1 2 3   tv1000 , warner tv , hungarian channels , etc. Am abonament prin fibra si 2 tv samsung hd.

 

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember

Salut,

Bine ai venit in Comunitate!

Am rugamintea daca poti sa nu deschizi topicuri diferite cu acelasi continut. Se poate edita postarea initiala in caz ca ai ceva de adaugat ulterior.

Cu privire la problema ta, daca a mers pana acum, si dintr-o data nu mai functioneaza inseamna ca e o defectiune noua. Posibil sa fie doar temporara.

Solutii?

1. astepti sa se rezolve de la sine (presupunand ca problema e deja cunoscuta)

2. faci o sesizare de nefunctionalitate la 300 sau 0374 300 300 (1-1-1-0 ca sa poti intra in legatura cu un operator) si, daca nu cumva problema e de la tine si se poate remedia pe loc, astepti sa se rezolve. Pentru asta, cel mai probabil luni o sa poti lua legatura cu cineva. Alternativ, ai si numarul de telefon 401, taxabil 14 centi/minut, primele 40 de secunde sunt gratuite.

De mentionat ca noi, cei de aici din Comunitate, suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci nu prea avem cu ce sa te ajutam punctual, mai ales daca nu s-a mai plans nimeni de problema asta.

Client Orange

@Pb64: Dacă nu apare înseamnă că nu este disponibil. Unele posturi nu au deloc, altele disponibil uneori, dar dacă este disponibil cu siguranță Orange nu blochează vizualizarea ghidului. Răbdare și va apărea.

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Salutare!

Din păcate, nu prea cred că este problema la Orange, ci la posturile care furnizează conținut. Mă gândesc că, dacă era la ei, nu se mai afișa la niciun post nimic.

Poți totuși să pui ceva întrebări, dar sunt ferm convins că așa este.

DanielaH
Moderator

@Pb64, s-a rezolvat situația?