anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Netflix - adaugare extra membru

Elian_CT
Începător

Buna,

Cum pot adauga o locatie extra pentru Netflix, daca am plata prin abonamentul Orange?

Cand accesez http://netflix.com/accountowner/addextramember nu se acceseaza pagina si nu apare acest serviciu in aplicatia Netflix.

Multumesc!

1 Soluţie acceptată‚

Elian_CT
Începător

Am luat legatura, si mi-au spus ca nu se poate atunci cand abonamentul este platit prin partener. Singura solutie este sa renunt la serviciul platit prin Orange si sa imi reactivez contul cu plata direct prin card.

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

delfinas
#StarMember

Elian, bun venit in Comunitate!!!

Nu cred ca tine de Orange, ci de Netflix. Am inteles ca se mai poate imparti contul cu alt IP, dar iti cere mereu cate o parola.

FLo1
#StarMember

@Elian_CT: Bun venit în Comunitate. Astfel de opțiuni sunt gestionate direct din contul de netflix, nu din Orange. Găsești detalii despre acest detaliu aici: https://help.netflix.com/ro/node/10421 

Sau mai exact aici: https://help.netflix.com/ro/node/123279

arsradu
#StarMember

Salut,

Treaba e simpla: Orange iti plateste subscrierea la Netflix, dar tu esti cel care isi gestioneaza contul Netflix. 🙂

Problema e la Netflix, nu la Orange.

Client Orange

mihai_13
Maestru

daca vrei sa adaugi o "locatie extra" care va fi folosita in alta tara  sa stii ca nu mai functioneaza  nici cu  "mama vpn-ului" 😋

RafaHelper
#StarMember

Salut @Elian_CT

Opțiunea nu este gestionata de Orange ci de Netflix. Poți lua legătura cu cei de la Netflix sa afli de ce nu poți face acest lucru, ai mai jos numărul de telefon pentru asistenta:

 
0800-672-120
Număr apelabil din Romania, tarifat normal fără alte taxe.

Asistență în Română disponibilă de luni până duminică, în intervalul 10:00 – 22:00 EEST. Asistență în Engleză disponibilă 24/7.

Dacă ești abonat, conectează-te aici și folosește codul furnizat pentru serviciu mai rapid. 

DanielaH
Moderator

@Elian_CT, ai luat legătura cu cei de la Netflix? S-a rezolvat situația?

Elian_CT
Începător

Am luat legatura, si mi-au spus ca nu se poate atunci cand abonamentul este platit prin partener. Singura solutie este sa renunt la serviciul platit prin Orange si sa imi reactivez contul cu plata direct prin card.

Dupa ce mi s-a spus telefonic ca nu va fi nicio problema la conectarea celui de-al doilea membru Netflix (extra membru il plateam din contul Netflix), acum, dupa ce am incheiat contractul si am fost introdus in retea prin pachetul Premiere (78 ron/ luna), constat urmatoarele: desi m-au conectat pe 11 luna asta, acum, la factura, am de plata 93 ron, membrul extra nu se mai poate conecta, desi am apelat de cateva ori Orange, nu primesc lamuriri, se fac ca ploua. Care e solutia? Rezilierea contractului? Ma incadrez in cele 14 zile in care pot refuza colaborarea cu ei.... Deci?

Salutare!

Netflix nu are nimic de spus? Orange doar refactureaza ce primeste de la Netflix (asta in cazul de la Netflix e problema din factura).

Totusi, poti detalia ce este in factura?

Salut, @dignitas1980. Bine ai venit în Comunitatea Orange!

Referitor la opțiunea extra abonați, aceasta nu este disponibilă pentru abonamentele Netflix din oferta Orange.

Dacă ai activată opțiunea extra abonați pentru un cont Netflix existent pentru care deja plătești un abonament Netflix printr-o altă metodă de plată (card de credit sau de debit, de exemplu), opțiunea extra abonați va fi dezactivată atunci când vei conecta contul Netflix existent la abonamentul Netflix din oferta Orange.

Aici ai toate informațiile despre oferta Netflix de la Orange - Întrebări frecvente (partea de jos) - Detalii oferta Netflix.

Multumesc pt lamuriri... Faptul ca extra membrul nu exista ca optiune, zice totul despre seriozitatea celor de la Orange. De la Netflix, doamna ca a preluat apelul meu, mi-a spus clar si raspicat : v-au mintit, nu sunteti singurul care are aceasta problema. De bucurie, le-am trimis e-mail dar am si sunat(deh, dovada scrisa ramane) si am cerut incheierea contractului. Astept sa expire si abonamentul de mobil si il inchid si pe asta. Tertipuri d-astea ieftine sa faca cu altii, eu nu permit. Multumesc celor implicati pt ajutor. Zi faina!