la 01-05-2024 10:15 PM
Buna,
Cum pot adauga o locatie extra pentru Netflix, daca am plata prin abonamentul Orange?
Cand accesez http://netflix.com/accountowner/addextramember nu se acceseaza pagina si nu apare acest serviciu in aplicatia Netflix.
Multumesc!
la 09-05-2024 01:53 PM
Am luat legatura, si mi-au spus ca nu se poate atunci cand abonamentul este platit prin partener. Singura solutie este sa renunt la serviciul platit prin Orange si sa imi reactivez contul cu plata direct prin card.
la 01-05-2024 10:56 PM
Elian, bun venit in Comunitate!!!
Nu cred ca tine de Orange, ci de Netflix. Am inteles ca se mai poate imparti contul cu alt IP, dar iti cere mereu cate o parola.
la 01-05-2024 11:02 PM
@Elian_CT: Bun venit în Comunitate. Astfel de opțiuni sunt gestionate direct din contul de netflix, nu din Orange. Găsești detalii despre acest detaliu aici: https://help.netflix.com/ro/node/10421
Sau mai exact aici: https://help.netflix.com/ro/node/123279
la 02-05-2024 09:20 AM
Salut,
Treaba e simpla: Orange iti plateste subscrierea la Netflix, dar tu esti cel care isi gestioneaza contul Netflix. 🙂
Problema e la Netflix, nu la Orange.
la 02-05-2024 09:52 AM
daca vrei sa adaugi o "locatie extra" care va fi folosita in alta tara sa stii ca nu mai functioneaza nici cu "mama vpn-ului" 😋
la 02-05-2024 12:41 PM
Salut @Elian_CT,
Opțiunea nu este gestionata de Orange ci de Netflix. Poți lua legătura cu cei de la Netflix sa afli de ce nu poți face acest lucru, ai mai jos numărul de telefon pentru asistenta:
Asistență în Română disponibilă de luni până duminică, în intervalul 10:00 – 22:00 EEST. Asistență în Engleză disponibilă 24/7.
Dacă ești abonat, conectează-te aici și folosește codul furnizat pentru serviciu mai rapid.
la 08-05-2024 12:49 PM
@Elian_CT, ai luat legătura cu cei de la Netflix? S-a rezolvat situația?
la 09-05-2024 01:53 PM
Am luat legatura, si mi-au spus ca nu se poate atunci cand abonamentul este platit prin partener. Singura solutie este sa renunt la serviciul platit prin Orange si sa imi reactivez contul cu plata direct prin card.
la 18-02-2025 09:45 AM - editat ultima oară la 18-02-2025 09:52 AM de DanielaH
Dupa ce mi s-a spus telefonic ca nu va fi nicio problema la conectarea celui de-al doilea membru Netflix (extra membru il plateam din contul Netflix), acum, dupa ce am incheiat contractul si am fost introdus in retea prin pachetul Premiere (78 ron/ luna), constat urmatoarele: desi m-au conectat pe 11 luna asta, acum, la factura, am de plata 93 ron, membrul extra nu se mai poate conecta, desi am apelat de cateva ori Orange, nu primesc lamuriri, se fac ca ploua. Care e solutia? Rezilierea contractului? Ma incadrez in cele 14 zile in care pot refuza colaborarea cu ei.... Deci?
la 18-02-2025 09:54 AM
Salutare!
Netflix nu are nimic de spus? Orange doar refactureaza ce primeste de la Netflix (asta in cazul de la Netflix e problema din factura).
Totusi, poti detalia ce este in factura?
la 18-02-2025 10:01 AM
Salut, @dignitas1980. Bine ai venit în Comunitatea Orange!
Referitor la opțiunea extra abonați, aceasta nu este disponibilă pentru abonamentele Netflix din oferta Orange.
Dacă ai activată opțiunea extra abonați pentru un cont Netflix existent pentru care deja plătești un abonament Netflix printr-o altă metodă de plată (card de credit sau de debit, de exemplu), opțiunea extra abonați va fi dezactivată atunci când vei conecta contul Netflix existent la abonamentul Netflix din oferta Orange.
Aici ai toate informațiile despre oferta Netflix de la Orange - Întrebări frecvente (partea de jos) - Detalii oferta Netflix.
la 18-02-2025 03:51 PM
Multumesc pt lamuriri... Faptul ca extra membrul nu exista ca optiune, zice totul despre seriozitatea celor de la Orange. De la Netflix, doamna ca a preluat apelul meu, mi-a spus clar si raspicat : v-au mintit, nu sunteti singurul care are aceasta problema. De bucurie, le-am trimis e-mail dar am si sunat(deh, dovada scrisa ramane) si am cerut incheierea contractului. Astept sa expire si abonamentul de mobil si il inchid si pe asta. Tertipuri d-astea ieftine sa faca cu altii, eu nu permit. Multumesc celor implicati pt ajutor. Zi faina!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor