Nefunctionalitate programe tv
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-03-2025 03:54 AM - editat ultima oară la 25-03-2025 08:12 AM de DanielaH
De aproape o săptămână nu mai funcționează programele tv Antena1, Hbo2,3, Cinemax1,2, Warner etc. Am solicitat o echipa tehnica, a venit și a constatat ca ar fi din cauza coaxialului din locuință. A făcut o proba cu un coaxial legat direct din spliter și la unul din tv funcționează programele tv iar la altul alta marca se blurează imaginea. Asa ca nu au rezolvat nimic, nu s-a uitat în cutia de conexiuni exterioara. Am aflat ca și unul dintre vecini au acleasi probleme.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
25-03-2025 05:32 AM - editat 25-03-2025 01:42 PM
Salutare!
Faci din nou sesizare și spui că și alt vecin are aceeași problemă și trebuie umblat la conexiunile comune.
Am pățit și eu în trecut așa, la Digi și am rezolvat prin insistență. Normal, nu trebuia să plece echipa respectivă până nu rezolva.
Sper ca de data aceasta să fie ceea ce trebuie!
Succes!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-03-2025 10:27 AM
Crislu, bun venit in Comunitate!!!
Pentru canalele criptate (HBO, Cinemax etc) iti trebuie un modul CI+ in televizor. Ai asa ceva la ambele televizoare? Ce televizoare ai, ce modele?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-03-2025 01:15 PM
Am pt ambele card ci+

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-03-2025 02:20 PM
Am inteles! Si ce televizoare ai, cu care ai probleme?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-03-2025 02:40 PM
Și eu am aceleași probleme pe abonamentul premium upgradat abuziv la cumpărarea unui telefon. Nici internetul nu merge. Nici nu îmi răspund la mesaje. Au luat banii gata nu ii interesează de calitatea vânzărilor făcute.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
25-03-2025 03:09 PM - editat 25-03-2025 03:17 PM
Salut,
Verifica ca conectorii/mufele sa nu fie slăbiți/deteriorați.
Verifica daca ai posibilitatea cu un alt spliter pentru a elimina posibilitatea că splitterul sa fie defect.
Încearcă să conectezi pe rand fiecare tv pe direct fara splitter.
