anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

lipsa subtitrare android tv Philips

Costel_6
Junior
Vă salut! De curând am trecut pe Orange pentru internet și tv. Pe partea de tv mi s-a instalat un decodor cu cartelă pentru un tv mai vechi iar pentru unul mai nou cu tuner digital pe direct fără decodor. La o zi după instalare constatat că nu am subtitrare pe Animal Planet, Paprika, etc, aproximativ 30 % din programele străine pentru care la vechea firmă de cablu le aveam. Am sesizat Orange și mi s-a spus că se rezolvă. Am aflat apoi că de vină ar fi televizorul meu așa că am achiziționat un android tv Philips, dar nici la acesta nu am subtitrare. Ce mă sfătuiți să fac?
22 Răspunsuri 22

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Destul de neplăcută situația! Sper ca măcar acum să se rezolve.

FLo1
#StarMember
@Costel_6: Cand nimic nu te ajuta / Si gramada nu te-asculta / Atat a mai ramas, te-asigur / In lumea lui "Descurca-te singur!"

Ascary
Campion certificat
Din pacate Orange ii plateste foarte putin pe instalatori (vreo 25 de lei instalarea) si de aceea nu se grabesc sa mearga la client. Tot ce poti sa faci este sa mai dai un telefon la relatii cu clientii nr 300. Daca faci reclamatie la ANPC,tot nu rezolvi nimic,doar iti faci alti nervi. Te așteptăm cu vesti bune.

Miha_Z
#StarMember
@Ascary indiferent cu cat sunt platiti tehnicienii trebuie sa-si faca meseria cat mai bine cu putinta. Nu pot amana un client 2 saptamani din cauza salariului. Nu mi se pare un motiv de luat in seama. Daca sunt nemultumiti de job-ul lor raportat sarcini- salariu, mai e si varianta de a schimba locul de munca.

Costel_6
Junior
Da caz rezolvat. După o ultimă discuție cu cei de la relații clienți, am fost planificat pentru astăzi. Situația s-a rezolvat rapid. Concluzia este că indiferent cât de nou este androidul tv. tot îți trebuie cartelă, Dacă cel care a făcut instalarea îmi explica așa, nu mai aveam bătaie de cap. Am comandat o a doua cartelă (1,5 euro)/lună și nu o să mai am probleme cu vizionarea tuturor canalelor din ofertă. Cu subtitrarea la unele canale documentare (Animal planet, etc) mai am de așteptat. În orice caz sunt mulțumit de tehnicianul care a venit astăzi care cu calm mi-a explicat totul. Mulțumesc de ajutor comunității orange.

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
@Costel_6 ne bucurăm să auzim că situația s-a rezolvat. Te așteptăm în continuare în comunitate cu întrebări, răspunsuri și sfaturi pentru ceilalți membri.

Ascary
Campion certificat
Costel esti tare man :))) "Concluzia este că indiferent cât de nou este androidul tv. tot îți trebuie cartelă"... Adica tu credeai ca ai putea viziona posturile Orange Tv fara smartcard? Anyway,bine ca ai rezolvat 🙂

Costel_6
Junior
Ascary, nu eu credeam, așa mi-a spus deșteptul care mi-a făcut instalarea că dacă am tv modern nu mai trebuie cartelă. În acest context a doua zi după instalarea noului serviciu orange am achiziționat android tv-ul în condițiile în care aveam deja două televizoare în casă funcționale și destul de performante.