anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

In aplicația Orange Tv Go nu se mai poate realiza logarea prin sms

MCostel
Cunoscător

In aplicația Orange tv Go nu se mai poate realiza autentificare prin SMS după ultima actualizare.

Mai întâmpină cineva aceasta problema?

13 Răspunsuri 13

Vio73
#StarMember

Salutare!

Era disponibilă acum ceva timp, dar ai celelalte variante cu user și parolă, cod QR.

Momentan nu pot incerca, pentru că la mine este o vijelie ce nu s-a mai văzut și nu este nici măcar curent, dar cred că poți vedea celelalte variante și dacă funcționează, înseamnă că este ceva de la ei!

Baftă!

Prin user și parolă funcționează.

Însă încercarea autentificării prin sms duce la închiderea aplicației.

Mă întrebam dacă este o problema generala sau este o problema doar in cazul meu.

Mulțumesc!

Razvan
#StarMember

Salut!  Ce aduce nou, ultima actualizare? 

Nu îți pot spune cu exactitate nu sunt un utilizator foarte activ.

La prima vedere mai mult schimbări de design.

1000008270.jpg

Razvan
#StarMember

Aha. Mulțumesc, în acest caz nu mă grăbesc să-i fac update. 

Poți să faci update.

Problema este pe un Xiaomi cu rom HyperOS.

Am testat pe un alt telefon Xiaomi cu rom MIUI și funcționează.

MCostel
Cunoscător

Se pare că ultimul update al aplicației Orange tv go face imposibila utilizarea funcției de autentificare prin SMS pe telefoanele Xiaomi ce au instalat sistemul de operare HyperOS.

1000008297.jpg

Razvan
#StarMember

Probabil cu un update de soft se va remedia. Eu am pățit cu saltbank, aplicația nu funcționa pe Sony, sunat la ei, trimis poze, în final m-au rugat să le trimit video cu eroarea și la ultimul update, aplicația a devenit funcțională. 

Au spus că mă vor contacta prin SMS când  problema va fi remediată.

Posibil sa fie și din cauză că versiunea de android este noua.

Pe versiunea veche funcționează fără probleme.

MCostel
Cunoscător

1000008321.jpg

 Se lucrează la un update al aplicatiei???

Salut, @MCostel!

Situația este în continuare în atenția colegilor noștri și sperăm să se remedieze cât mai repede. Vă vom anunța când avem confirmarea că s-a rezolvat.

Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Mulțumesc pentru răspuns!

Însă eu nu pot folosi opțiunea.

1000008323.jpg

 Deja au trecut aproape 3 zile.