anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Go Premium Pinata Party - nu merg programele din ofertă

Nickushor71
Junior

Având punctele necesare mi-am activat go premium din aplicația pinata Mi-am instalat orange tv go pentu a vizualiza programele tv pe telefon din oferta activată După ce m-am logat cu numărul de telefon surpriza mea a fost ca nu mergeau programele care erau în ofertă Am abonament de 12 euro platit la zi Întreb și eu comunitatea daca se poate rezolva această problemă Aștept răspunsuri de la voi Vă mulțumesc 

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Nickushor71: Bun venit în Comunitate. Pentru a clarifica situația, cel mai bine și sigur apelează Serviciul Clienți printr-una din variantele regăsitepe link-ul de aici. Personal îți recomand contactarea prin chatul Djingo. Posibil să necesite activarea opțiunii pe contul tău. Succes.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Nickushor71: Bun venit în Comunitate. Pentru a clarifica situația, cel mai bine și sigur apelează Serviciul Clienți printr-una din variantele regăsitepe link-ul de aici. Personal îți recomand contactarea prin chatul Djingo. Posibil să necesite activarea opțiunii pe contul tău. Succes.

Vă mulțumesc pentru sfaturi !!! Nu am reusit să-mi activezi optiunea Am fost la orange shop și mi s-a recomandat să sun la relații cu clientii ( 300 ) Mi s-a spus că numărul de abonament nu este asociat cu contul din my orange După o mica dezbatere mi-au comunicat că numărul l-au asociat contului meu ok Am revenit în aplicația pinata pentu a-mi activa optiunea go premium Surpriza a fost ca nu pot să-mi activezi optiunea pe acest număr de abonat

Screenshot_20230614-222225_My Orange.jpg

 am atașat aceasta poză Sunteți un star în comunicare vă întreb pot să-mi anulezi contul și să fac altul din nou Vă mulțumesc aștept răspuns 

 

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Nickushor71: Din păcate rezolvarea o vei găsi tot la Serviciul clienți. Motivul: nu cred că asocierea numărului de abonament a fost făcută ca "abonat". Posibil să necesite contul a fi creat pe numărul de abonat pentru a fi luat în considerare. Dar mai sigur este să revii cu problema la ei fiind singurii care pot confirma/sau nu această problemă. 

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Te așteptăm cu noutăți aici pe topic dacă ai reușit să activezi opțiunea. Numai bine.