la 24-01-2025 07:59 PM
Anca exista doua companii Orange an continuare adică oro și oroc pe plan fiscal e numai una dar an rest totul a rămas la fel calitatea internetului e diferit grila tv diferită numai preturile la abonamente sunt la fel
24-01-2025 08:11 PM - editat 24-01-2025 08:36 PM
Salut,
Așa vor rămâne în continuare pentru foarte mult timp.
la 24-01-2025 09:12 PM
Daca vor continua așa se va alege praful de Orange an Romania au cumpărat fostul Telekom degeaba se pare că au ajuns la fundul sacului nu mai au banii de investit nu sunt an stare să organizeze o singura grila tv peste tot se pare că astăzi au introdus posturii angrila tv Orange rețea proprie dar nu și an rețeaua fostului Telekom
la 25-01-2025 07:46 AM
Salutare!
Mă gândesc că procesul respectiv este în plină desfășurare, pentru că unificarea se dorește. Dacă se putea face repede, se făcea cu siguranță, dar probabil că nu se poate.
Referitor la canale noi, eu nu văd niciunul. Și sunt pe infrastructura proprie.
la 25-01-2025 08:12 AM
Orange dezvoltă foarte lent și rețeaua 5G și asta poate fi un minus pentru un furnizor ce ocupă locul 1 în România.
Dacă pe partea de servicii fixe pot înțelege această întârziere a "unificării", pe partea de servicii mobile nu au nici o scuză.
Orange să pună mâna să găsească soluții pentru solicitările clienților Oroc pe partea de servicii mobile (cel puțin pentru cei care le solicită).
Pe partea de TV nu știu despre ce canale vorbești, însă o soluție de compromis ar fi oferirea acelor canale gratis prin intermediul aplicației Orange TV GO.
la 25-01-2025 09:30 AM
Astea sunt posturile pe care se pare că sunt pe cablu pe rețeaua de fibra oro de săptămână asta
25-01-2025 09:52 AM - editat 25-01-2025 09:56 AM
Singurul care funcționează este Boom tv HD, pe 727, celelalte sunt cu ecran negru. Probabil e o chestiune de timp până apar și la fostul OROC.
25-01-2025 10:02 AM - editat 25-01-2025 10:09 AM
Cel mai probabil sunt in testare.
Nu ar fi nici un motiv ca acestea sa nu apară și în grila Oroc in viitorul apropiat.
Două departamente echivalează cu doua viteze.
la 25-01-2025 10:22 AM
Angajații Orange de la fostul Telekom habar nu au ce posturii tv sunt an grila tv Orange și daca sunt introduse și la oroc și la oro
la 25-01-2025 11:57 AM
Eu cred că vor intra curând si în grila Oroc după finalizarea testărilor.
In caz că va dura un pic mai mult, nu ar strica sa permită accesul gratuit la aceste canale prin Orange TV Go până le vor introduce în grila.
Cât despre operatori, trebuie să-i înțelegi și pe ei; răspund în funcție de informațiile pe care le au.
Fa solicitările prin formularul de contact pentru a obține un răspuns mai avizat.
la 25-01-2025 12:05 PM
Daca le scrii al iau pe nu an brațe și spun că nu știu nimic
25-01-2025 05:57 PM - editat 25-01-2025 09:35 PM
@Gica53 după experiența avuta astăzi cu serviciul clienți Orange pe chat, pot spune că sunt "praf".
Patru operatori diferiți nu au știut decât să îmi de-a răspunsuri copiate de pe site-ul Orange.
Acestor operatori le lipsește curajul de a recunoaște că nu știu răspunsul la anumite întrebări (poți răspunde "ne vom interesa și vom reveni cu un răspuns" decât să dai informații eronate ).
Orange va pierde foarte mult daca nu schimba ceva pe partea de chat.
Poate am nimerit elita in weekend.🙂
la 26-01-2025 05:11 AM
Mai rău se poate sa te lase să vorbești singur și să închidă apelul daca nu știu să răspundă la întrebarea pusă de tine că client
la 26-01-2025 05:38 AM
Am avut noroc, al 7-lea operator a hotărât să îmi deschidă o sesizare.
Bineînțeles, după ce i-am cerut să-mi spună dacă poate rezolva problema sau trebui sa comunic cu Orange prin alte metode.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor