Din seria raspunsuri inregistrate marca reteaua numarul 1:
Raspuns Orange referinta 141405308
"Raspund sesizarii dumneavoastra privind eliminarea anumitor canale din grila de canale de pe codul de abonat XXXXXXXX
Va infomez ca aceste canale tv nu vor mai reveni in grila, iar pe parcursul contractului grila se poate modifica (adauga/elimina canale) in functie de oferta de pe piata a programelor audiovizuale, de negocierile cu furnizorii de continut media audiovizual, de audienta programelor retransmise, de necesitatea eliberarii anumitor frecvente, precum si in functie de orice alti factori care pot influenta structura ofertei Serviciilor TV.
Numarul si specificul canalelor TV incluse în abonamentele Orange TV nu este contractual si poate fi modificat oricand, in functie de drepturile de retransmitere obtinute de catre Orange Romania din partea radiodifuzorilor, informatie disponibila si pe site-ul https://www.orange.ro.
Multumesc,
Alexandra P.
Complaint Handling Specialist"
Desi ceea ce spune Alexandra P. este corect si am spus-o si eu "Grila in sine nu este contractuala"
Rugamintea mea catre @DanileaH si @MihaelaC este sa-i transimta dnei / drei Alexandra P., Complaint Handling Specialist (imi venea sa ma ridic in picioare si sa aplaud, in momentul in care am citit Complaint Handling Specialist), faptul ca reteaua numarul 1 are ceea ce se numeste CONTRACT CADRUL + TERMENI si CONDITII GENERALE furnizare a serviciului si unde este scris negru pe alb faptul ca in momentul in care un canal dispare din grila acesta trebuie inlocuit cu un alt canal de acceasi factura sau redus pretul abonamentului.
Reteaua numarul 1 a ales sa elimine canale din grila si sa majoreze pretul abonamentului, mictionand cu bolta pe toti abonati de televiziune DTH.