la 12-09-2023 04:12 PM - editat ultima oară la 12-09-2023 04:14 PM de DanielaH
Nu imi functioneaza televiziunea. Am sunat la asistenta pe data de 7.09.2023. Inca nu a venit nimeni sa imi rezolve problema. Astazi este in 12.09. Ma întreb cat mai trebuie sa aștept?????
12-09-2023 04:16 PM - editat 12-09-2023 04:17 PM
Salut,
Ai un numar de sesizare? Daca da, poti sa pui o intrebare la relatii clienti, si vezi daca au un termen estimativ de remediere.
Depinde foarte mult si ce anume a cauzat problema in primul rand. Nu mereu e din vina operatorului. Si ca atare, nici nu tine mereu de ei sa se rezolve.
la 12-09-2023 04:55 PM
Salutare!
Trebuie să depui o sesizare scrisă, dacă nu ai un număr de înregistrare. Sau poate ți-au dat un termen de remediere? Ai ceva trimis prin sms?
Dacă nu, te sfătuiesc să depui urgent o sesizare de aici (dacă ești client Orange Romania, unde scrie trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Sau din link-ul de mai jos, dacă ești client Orange Romania Communications:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Poți încerca și pe Chat Djingo de aici:
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Succes!
Sper să se rezolve cât mai repede!
la 14-09-2023 10:53 AM
Lucian, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu vești bune și mai multe detalii.
la 14-09-2023 11:46 AM
Daca ai sunat la asistenta si ti s-a spus ca trebuie sa vina un tehnician, ar fii trebuit sa primesti un SMS cu numele si numarul tehnicianului, precum si ora la care vine. Daca nu ai primit asa ceva, atunci nu ai nicio sesizare facuta. Suna la 0374300300 sau la 300.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor