la 23-09-2025 08:29 PM - editat ultima oară la 24-09-2025 08:28 AM de DanielaH
E normal ca după 24 de ore de la plata facturii curente și alta în avans, on-line,să nu am acces la serviciile plătite? Suntem în 2025 și încă mai trebuie un nea Dorel să lege 2 fire și durează 2 zile?
la 24-09-2025 05:15 PM
Deci, ca să înțeleagă toată lumea, plătesc prin aplicația lor ... ei îmi dă o chitanță (dovadă de plată) ... eu trebuie sa o scot la imprimanta , să o pun într-un dosar cu șină , să fac o fotografie și să o trimit tot lor.
la 23-09-2025 09:19 PM
Qrow, bun venit in Comunitate!!!
Sa inteleg ca ti s-au deconectat serviciile pt neplata, apoi ai platit si inca nu s-au reconectat serviciile?
Prin ce metoda ai platit? Ideal ar fi sa achiti prin My Orange, ca sa apara plata mai repede in sistem.
Ar fi bine sa trimiti o poza cu dovada platii pe chat-ul din aplicația mobilă My Orange, secțiunea: Altele > Contact și feedback > Scrie-ne.
la 23-09-2025 10:18 PM
Plata făcută prin aplicația my Orange .
Neserioși că întotdeauna.
la 24-09-2025 09:41 AM
Iarta-ma ca iti spun, dar daca tu plateai la timp, nu se ajungea la deconectarea serviciilor. Incearca sa nu mai ajungi in situatia asta...
la 24-09-2025 05:51 AM
Salutare!
Au fost situații când și la 3-4 zile au repornit serviciile.
De aceea este bine să plătești în timp real, pentru că pe lângă problema asta, vei mai avea de plată și 3 euro în plus pentru suspendarea serviciului, pe factura următoare.
Poți să le trimiți dovada plății din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, unde atașezi o poză cu bonul sau factura respectivă.
Atenție mare pe viitor!
Succes!
la 24-09-2025 06:33 AM
Acest comportament a lor e asemănător cu al cămătarilor : nu plătești la timp, ne gândim noi (cămătari) cum sa nu mai uiți când trebuie platit.
La o companie care se laudă că are servicii tehnologice de top cum e posibil că o informație despre o plată digitală să fie ignorată de sistem și de persoanele (umane) din spatele sistemului peste 30 de ore?
la 24-09-2025 06:57 AM
Salutare!
În astfel de situații, dacă dorești o reactivare rapidă a serviciilor, cel mai bine este să contactezi direct serviciul clienți, indiferent de metoda de plată. Aceasta este singura modalitate prin care poți accelera procesul de reactivare. Îi poți contacta atât prin chatul din aplicație cât și telefonic.
la 24-09-2025 05:15 PM
Deci, ca să înțeleagă toată lumea, plătesc prin aplicația lor ... ei îmi dă o chitanță (dovadă de plată) ... eu trebuie sa o scot la imprimanta , să o pun într-un dosar cu șină , să fac o fotografie și să o trimit tot lor.
la 24-09-2025 05:29 PM
Este o modalitate rapidă de a semnala o problemă. În caz contrar, va trebui să aștepți activarea serviciilor.
Înțeleg că ești supărat, însă fără o comunicare cu aceștia este posibil ca lucrurile sa nu se rezolve rapid.
la 24-09-2025 09:46 AM
Nu, nu iti vrea nimeni raul sau sa te invete o lectie. Sistemul probabil ca ia in ordine platile si pana a venit randul tau, a mai trecut ceva timp.
Repet, daca tu plateai la timp, nu ajungeai in aceasta situatie. Nu e vorba de "iti aratam noi tie", ci de un principiu: daca ceri corectitudine si reactie rapida, ar trebui sa oferi si tu acelasi lucru.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor