anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ati fost si voi mintiti ca primiti un TV?

Razvan921
Începător

Mi s-a promis ca primesc un TV cu 1€ daca imi fac un abonament mai scump. Dupa mai bine de 1 luna, nu a venit TV-ul si la chat support doar imi deschid sesizari noi. 
Ati patit la fel?

4 Răspunsuri 4

IngridT
Junior

Eu am optat pentru o tableta la pret redus. E cam aiurea ca s-a inbtamplat asta, la telefon nu ai resuit sa dai de ei? 

Shadow1
Junior entuziast

O promisiune verbala nu are nici o valoare. Numai ce scrie pe hârtie are valoare. Degeaba ți se promite dacă în contract nu apare. 

Blue12
Senior

Ai acces la contract? Ma gandesc ca l-ai primit, fie prin email, fie fizic. Verifica in contract ce se mentioneaza, undeva pe primele doua pagini ar trebui sa apare oferta de care beneficiezi. Daca intr-adevar ar trebui sa primesti un televizor, eu zic sa suni la 300 sau 0374300300, poate prin apel se rezolva mai rapid decat prin chat. Sau, poti atasa contractul (fara datele personale) aici, sa incercam noi sa facem lumina in acest caz, dar tot Serviciul Clienti iti va livra tv-ul

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Vezi ce ai scris pe contract și dacă ai scris acolo așa, faci sesizare din secțiunea Contact și le trimiți poză atașată cu contractul unde scrie .

Altfel, depinde cine și ce ți-a promis, din păcate!