anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am cablu digital propriu și nu am în grila Eurosport

Silviuvst
Junior

Salutare 

Eu am cablu digital propriu și nu am în grila Eurosport, de ce?

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember

Salutare!

Chiar dacă ai servicii de la Orange, poți avea serviciile prin grila fostului Telekom, care nu include canalele Discovery și Eurosport. Așa am și eu într-o locație. Există și grila prin fibra proprie, care include aceste canale.

S-a mai discutat subiectul de multe ori și se speră într-o unificare a grilelor, lucru ce nu știe nimeni exact când se va realiza.

Erau totuși ceva zvonuri legate de posibilitatea introducerii canalelor respective și prin fibra fostului Telekom.

Ca să fiu și mai explicit, dacă este infrastructura fostului Telekom, indiferent că ești client OROC sau ORO, vei avea aceeași grilă de programe.

Baftă! 

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Silviuvst: Bun venit în Comunitate. Pentru abonații migrați din Telekom, acum abonați Orange Ro Communication pachetul de programe EUROSPORT (1 și 2) nu face încă parte din grilă. Regăsești mai multe detalii aici, pe acest topic. Recomand răbdare sau schimbarea tipului de abonament la unul al Orange (nu OROC). Succes.

Merci

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Silviuvst: Cu drag. Te așteptăm aici în Comunitate și cu alte subiecte cu și despre tehnologie. De asemenea revino pe topic, aici, dacă se actualizează ceva în situația prezentată. Numai bine. 

Dacă este infrastructura fostului Telekom, nu se poate oferi grila proprie a Orange, din pâcate! 

Și eu sunt în această situație și am în două locații ambele grile.

DanielaH
Moderator

Silviu, ești client Orange sau Orange Romania Communications?

Da la telefonie de 7 ani