la 04-10-2023 11:26 PM
Pot sa stiu de ce bocati serviciul doar pentru ca televizorul nu este folosit? Eu platesc oentru serviciul asta si il foloseac cand doresc eu!!!! Cand vreau sa il foloseac nu merge!!!!!
04-10-2023 11:32 PM - editat 04-10-2023 11:34 PM
Salut,
Cand iti apare eroarea asta? E prima data? De cat timp intampini problema asta? De ce crezi ca ar fi blocat pentru ca televizorul nu e folosit?
De asemenea, esti client Orange Romania SA sau Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix)?
Te asteptam cu ceva mai multe informatii daca poti.
la 05-10-2023 07:01 AM
Salutare!
Nu-l blochează nimeni, dar după o perioadă de inactivitate, se blochează singur serviciul. Dacă te referi la tv satelit, trebuie să ții tv-ul și tot ce ai pe un canal (de ex. Pro tv) și se deblochează după un timp singur.
Dacă nu reușești, poți lua legătura cu ei prin metodele de contact.
Dacă ești client Orange Romania, de aici:
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
sau le poți scrie de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Iar dacă ești client Orange Romania Communications, de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Baftă!
la 06-10-2023 10:07 AM
@Marius36, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor