anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

abonament tv oprit

marius37
Junior

am platit factura de 24 de ore,cand se va da drumul la programe?

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă nu ai plătit direct din My Orange, te sfătuiesc să îi contactezi prin Chat Djingo   și ceri transfer operator sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne transfer operator și atașezi o poză cu bonul care dovedește plata. Altfel, probabil că mai durează și mai mult până se procesează plata.

Iar pe viitor, te sfătuiesc să plătești din My Orange sau cât mai repede posibil când vine factura, pentru că acum vei avea și 3 euro pentru reconectare pe factura următoare, pentru că ai întârziat plata.

Baftă!

DanielaH
Moderator

Marius, ai trimis dovada de plată? Au fost redeschise serviciile?