la 05-09-2024 05:35 PM
am platit factura de 24 de ore,cand se va da drumul la programe?
05-09-2024 06:49 PM - editat 05-09-2024 06:50 PM
Salutare!
Dacă nu ai plătit direct din My Orange, te sfătuiesc să îi contactezi prin Chat Djingo și ceri transfer operator sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne transfer operator și atașezi o poză cu bonul care dovedește plata. Altfel, probabil că mai durează și mai mult până se procesează plata.
Iar pe viitor, te sfătuiesc să plătești din My Orange sau cât mai repede posibil când vine factura, pentru că acum vei avea și 3 euro pentru reconectare pe factura următoare, pentru că ai întârziat plata.
Baftă!
la 06-09-2024 01:42 PM
Marius, ai trimis dovada de plată? Au fost redeschise serviciile?
la 20-09-2024 09:39 PM
Salut Frate, sunt in acelasi cacao !! acum doua zile pe la 23h00 ma uitam la tv si s-a blocat . eroare4 card neinclus in abonament etc,,,, Am avut o problema cu mailul , nu am mai primit notificare de plata si am uitat sa platesc factura. Am intrat pe My Orange si am platit factura ,. am intrat pe Chat Djingo, iintai ai de aface cu IA , cand IA nu gaseste solutia te baga in contact cu callcenterii care sunt paraleli . Rezultat, dupa 72 ore nu am inca acces la satelit. o sa arunc parabola pe geam si imi fac cont pe tv online. 12 euro pe luna , la totale. condition sa ai un smart tv care poate sa incarce aplicatii google store, Bafta !!!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor