Salutare, de curând ne-am mutat pe Orange. SMART TV-ul Samsung este programat zilnic sa înregistreze pe hard disk extern anumite emisiuni. De multe ori găsim înregistrarea fără sonor. Am investigat și am aflat ca dacă fac altceva concomitent cu înregistrarea (replay de pe disk alta înregistrare) nu am sonor. Pe celelalt operator nu am avut niciodată astfel de probleme. Idei, soluții?
TV-ul e Samsung UE32ES6100. Lipsa sunetului este intermitenta. Daca sunt pe canalul de inregistrare si doar pun pe TimeShift, nu am probleme. Daca e vorba de setari va rog sa ma ajutati, ce setari, unde?
Buna @Alexandra_42,
Mulțumim ca ai publicat modelul de televizor. Nu am găsit o soluție pentru problema ta de aceea iți recomand sa iei legătura cu Samsung pentru a verifica acest tip de eroare.
https://www.samsung.com/ro/support/contact/#contactinfo
Nu uita sa ne spui daca s-a rezolvat.
Nu am gasit solutie ci doar ne-am adaptat la situatia actuala: nu mai folosim nici o aplicatie ce are nevoie de HDD in timpul inregistrarii. (nu e tocmai comod). Daca nu se umbla la televizor in timpul inregistrarii nu am observat nici o problema. Pentru mine este clar o problema de modul in care este modulat/demodulat semnalul atat timp cat pe reteaua DIGI nu am intampinat astfel de probleme. (acelasi TV, aceeasi versiune de soft la TV, acelasi HDD).