anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Tutorial] Cum rezolvam "For your security, this setting is currently unavailable"? - Huawei Health

arsradu
#StarMember

Salut,

Daca aveti un telefon Pixel sau alt model cu soft apropiat de stock Android, si un ceas Huawei, probabil ca v-ati lovit de urmatoarea problema in momentul in care incercati sa activati Notificarile din aplicatia Huawei Health.

En:
Restricted setting
For your security, this setting is currently unavailable.

Ro:
Setare restrictionata
Pentru securitatea ta, aceasta setare este momentan indisponibila.

 

arsradu_6-1698145678348.png

arsradu_0-1698144814526.png

Problema se manifesta la telefoanele cu sistem de operare Android 13 sau mai nou.

Si se rezolva dupa cum urmeaza:

  1. Accesati Settings (Setari) > Apps (Aplicatii) > Huawei Health (alternativ puteti tine apasat cateva secunde icoana aplicatiei, si selectati App Info (Informatii Aplicatie).
  2. Dati click pe meniul contextual din dreapta sus (cele 3 puncte verticale) si selectati Allow Restricted Settings (Permiteti Setari Restrictionate).

    arsradu_1-1698145212708.png

     

  3. Confirmati actiunea folosind PIN-ul sau amprenta.
  4. Veti vedea un pop-up cu mesajul: "Restricted settings allowed for Huawei Health" ("Setari restrictionate permise pentru Huawei Health") 

    arsradu_2-1698145357873.png

  5. Mergeti inapoi in aplicatia Huawei Health si incercati sa activati notificarile.
    Veti observa ca, din start, setarea de Allow Notification Access (Permite Acces Notificari) este acum activabila.

    arsradu_3-1698145539288.png

     


    Si daca veti incerca sa o activati, veti vedea un pop-up de confirmare similar cu cel de mai jos.
    arsradu_4-1698145550640.png

     

  6. Apasati Allow/Permite, si asta e tot. Acum notificarile sunt activate.
    arsradu_5-1698145586914.png

 

De mentionat ca acest tutorial nu se adreseaza doar aplicatiei Huawei Health. Problema de mai sus se manifesta in general pentru aplicatiile instalate manual din surse externe.

E doar un exemplu, pentru ca stiu ca foarte multi oameni se lovesc de problema asta in contextul asta. In mod normal, pentru aplicatiile descarcate de pe Play Store, nu ar trebui sa intampinati problema asta. Dar pentru cele descarcate de pe alte store-uri (App Gallery de exemplu) sau instalate manual din apk, exista posibilitatea sa dati de problema asta.

Sper sa va fie de folos si daca aveti sugestii, le puteti lasa in sectiunea de comentarii de mai jos.

N-joy! 🙂

Client Orange
3 Răspunsuri 3

Pololică
#StarMember

Daca nu faceai tutorialul, puteam sa jur Huawei Health inca este in Google Play (chiar am verificat pe un Huawei Y5II si vad ca e lipsa).

Pentru cele instalate din AppGallery (pe un telefon fara GMS) nu am intampinat probleme. Bine, inca nu am un telefon Huawei la mana (am in vedere in perioada urmatoare achizitia unuia) si inca nu pot confirma sau infirma comportamentul (n-am auzit sa fie probleme de comunicare intre dispozitivele Huawei, dar...)

Si, N-Gadge! 🙂

Nici eu. Eu am testat pe Pixel, pe care pot sa-ti confirm ca se manifesta problema. Cred ca si pe Motorola ar fi la fel.

Pe Huawei...nu am incercat nici eu, pentru ca nu am. Nici cu, nici fara GMS. :)) Dar da, cumva ar avea sens sa fie ok in cazul asta. Pentru telefoanele cu GMS, si in particular pe cele cu soft aproape stock, sau chiar stock....se pare ca apare fenomenul asta.

Nu doar cu aplicatia asta, dar intrucat stiu ca sunt multi posesori de Huawei Watch, si au mai fost deschise topicuri pe tema asta in Comunitate, am zis ca merita unul dedicat, pentru cei care inca au problema asta.

Client Orange

Stai, ca-s pe final de program si vorbesc aiurea: am telefon Huawei (fara GMS), dar nu am ceas/bratara Huawei. M-am uitat pe ce am postat si aberez cu incredere.

Ce pot confirma este legatura dintre AILife cu un router Huawei (AX2) si problemele sunt 0 la comunicare.