@Gheo Eu am povestit propria experienta cu aplicatia Orange Money, pe topicul dedicat, in momentul in care - fiind deja abonat Orange - am incercat sa-mi deschid un cont direct din aplicatie (asa cum se lauda ei, in 3 pasi simpli si maxim 10 minute), iar aplicatia crapa de fiecare data fix in acelasi punct: al incarcarii pozei cu actul de identitate. Si problema aceasta a fost semnala pana acum de alti N utilizatori.
La momentul respectiv s-au gasit propagandisti care au inceput sa latre obsesiv la mine si sa ma arate cu degetul, ca habar nu am eu ce inseamna online, ca nu stiu sa folosesc aplicatia, ca sunt rau intetionat si ca am venit aici sa arunc (,) cu noroi.
Pe scurt serviciul Orange Money (nu doar aplicatia, in sine) sunt praf, iar strategia de comunicare abordada de companie in cazul Orange Money este ca si inexistenta, lasand senzatia ca tocmai compania Orange nu prea are incredere in propriul lor produs. Cata promovare ai vazut tu pentru serviciul Orange Money comparativ cu produsele concurente oferite de BCR, Transilvania, ING, etc?
Nu vad ce legatura are aplicata in sine cu transferul banilor, cat timp serviciul Orange Money este autorizat de BNR si exista un IBAN atasat contului? Plus ca toate tranzactiile sunt efectuate prin ROMCARD. Orange nu are nici un control asupra lor, ei fiind doar un intermediar.
Daca o sa ai timpul si nervi necesari sa suni de inca 10 ori la numarul de asistenta Orange Money pentru aceasi problema, eu garantez cu o sa primesti de fiecare data alt raspuns. Adica 10 raspunsuri diferite si care se vor bate cap-in-cap.