In ciuda aparentelor, NU, nu esti limitat la telefoanele din oferta. Si nici la telefoanele de pe site-ul Orange (sectiunea Apel WiFi/Apel LTE).
Cu toate astea, TREBUIE ca producatorul telefonului sa aiba implementate acele setari. Orange din cate stiu nu limiteaza serviciul pentru anumite telefoane. Singura chestie e ca trebuie sa-ti fie activate serviciile pe cont. Dar asta o poti face cu un apel la 300, sau probabil si pe chat-ul Djingo (ceri "transfer operator").
Te intrebasem mai sus daca exista setare in telefon pentru apelare WiFi. Si ce se intampla daca incerci s-o activezi. Inca astept un raspuns.
De asemenea, te intrebasem daca ai VoLTE, si daca iti functioneaza.
De asemenea, incearca sa verifici starea serviciilor IMS folosind urmatorul cod: *#*#4636#*#* (incearca sa faci o scurta pauza inainte de ultima *), sectiunea Phone Info. E posibil sa mearga, e posibil sa nu mearga. Din nou, depinde de producator. Eventual poti sa atasezi un screenshot aici.
Ca idee, telefoanele Motorola au suport nativ pentru serviciile astea. Nu toate, dar cele mai noi ar trebui sa aiba. Cu siguranta, mai sunt si altele.
Ce vreau sa spun e ca nu tine (doar) de operator sa ai acele servicii pe telefon. Trebuie sa fie adaugate in soft, de catre producator.
Client Orange