la 09-08-2023 12:33 PM - editat ultima oară la 09-08-2023 12:42 PM de DanielaH
Oare cum tv Samsung din oferta Orange,care au 2 ani garanție,reușesc sa se strice in max 1 luna după expirarea garanției??!!🙃🙃
Oare de aceea nu se poate cumpăra garanție extinsa??
12-08-2024 03:04 PM - editat 12-08-2024 03:05 PM
Din pacate si la mine s-a defectat dupa ce a iesit din garantie la 6 luni distanță si inlocuirea ecranului costa aproape cat tv-ul
12-08-2024 05:41 PM - editat 12-08-2024 05:42 PM
Calitatea produselor din ziua de azi lasa de dorit, totul este comert si loterie, unele tin mai mult, altele mai putin, iar multe vin cu defecte direct din fabrica. Nu mai sunt produsele de calitate care erau odata si tineau o viata. Asta este lumea in care traim, din pacate...
la 28-01-2025 11:52 PM
La fel s-a intamplat si cu 2 TVuri cumparate tot de la Orange de Blackfriday in Noiembrie 2022
UE50BU8072UXXH - Crystal UHD - 2ani 25 zile (model la fel a unor prieteni a murit dupa 2 ani si 10 zile, acelasi model cumparat tot in perioada respectiva, nu Orange ca MediaGalaxy)
QE65Q80BATXXH - QLED - 2 ani si 2 luni
Deci nu prea conteaza ca vinde Orange sau orice alt vanzator din Romania, Samsung se pare ca vinde produse din ce in ce mai naspa pe piata din Romania.
la 29-01-2025 02:04 PM
Se întâmpla peste tot nu doar pe piața din Romania, plătești brand-ul nu tehnologia in cazul Samsung.
29-01-2025 09:49 AM - editat 29-01-2025 12:06 PM
Salut @ady_7
Eu detin un Smart TV Samnsung de mai bine de 10 ani si nu am nici o problema,chiar isi mai face si upgrade de soft cand e cazul,dar sa revenim la problema ta,daca magazinul iti vinde un produs nou si nu are optiunea de "Garantie extinsa" ai posibilitatea sa o achizitionezi tu direct de la producator in speta la SAMSUNG direct de pe site-ul lor Garantie extinsa SAMSUNG si acolo nu doar TV sunt si restul electorocasnicelor din gama SAMSUNG.
Toate brandurile mari au pe site-ul lor oficial aceste optiuni inclusiv suport pentru clienti,magazinele sunt doar intermediari de unde le cumperi.Tot ce ai tu de facut este sa iti faci cont la ei si sa-ti inregistrezi produsul dupa S/N produsului achizitionat din magazin sau de la ei,mai mult daca nu mai doresti sa achzitionezi produsul prin intermediari o poti face direct de la ei poate la costuri mult mai bune dar asta o poti verifica prin comparatie de preturi,cat costa in magazin si cat costa direct de la producator 🙂
la 29-01-2025 01:39 PM
Nu prea ai cum sa compari TVurile de acum 10 ani, am unul din 2014 care inca merge F4600, daca te uiti la reviewuri la orice magazin online la modelul asta de ex UE50BU8072, poti observa o gramada de oameni cu aceiasi problema dupa 2 ani .. nu este normal sa iti iei grantie pentru ca in 2 ani o sa se strice produsul, sa iti zica din start .. ori iei garantie ori in 2 ani iti iei altu, pt ca repararea e de obicei 80-85% din produsul inintial.. deci cumperi produs de calitate Samsung sau garantie in final? De ce sa mai alegi brandul Samsung cand la fel poti avea 2 ani la TCL/Hisense la juma de pret, inainte puteai avea incredere ca rezista mai mult de 2 ani, de aia platesti pret mai mult.. pentru calitate, in ziua de azi, nu... Deci nu mai baga in fata garantia cand produsele is de proasta calitate si lasa de dorit dupa exact 2 ani si cateva zile/luni.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor