anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Tv Samsung se strica in max 1 luna după expirarea garanției

ady_7
Junior entuziast

Oare cum tv Samsung din oferta Orange,care au 2 ani garanție,reușesc sa se strice in max 1 luna după expirarea garanției??!!🙃🙃

Oare de aceea nu se poate cumpăra garanție extinsa??

14 Răspunsuri 14

arsradu
#StarMember

Salut,

Hai sa le luam pe rand.

  1. Orange nu decide cand se strica televizoarele facute de Samsung. :)) Nu cred ca are vreo legatura oferta Orange cu faptul ca tv-urile respective se strica fix dupa cei doi ani de garantie. E neplacut, nu zic nu, dar nu vad legatura cu Orange.
  2. Nu mi-e foarte clar cum stau lucrurile cu garantia extinsa, dar inteleg ca ai incercat sa cumperi garantie extinsa si nu ai putut? A existat optiunea asta? De unde anume ai tras concluzia ca nu se poate cumpara? Poate ca Orange nu ofera lucrul asta, intr-adevar. Dar din nou, n-are nicio legatura cu faptul ca televizorul se strica dupa expirarea garantiei. Plus ca, o garantie extinsa inseamna profit in plus. Acea garantie extinsa costa. Deci...n-ar avea niciun interes sa nu ofere asa ceva (in caz ca exista intr-adevar optiunea asta in portofoliul Orange).
Client Orange

ady_7
Junior entuziast

Nu am zis ca este Orange de vina!!...Ideea mea..repet..ideea mea e ca Orange achiziționează niște tv second-hand hand..Pt ca este destul de ciudat ca atelierele de reparații din oraș sunt pline de aceste moteluri pe care le comercializează Orange..Klar nu sunt unicat,cel puțin la mine în oraș!  Și da..am vrut sa plătesc garanție extinsa la cel de-al doilea tv pe care l-am luat..si aceasta opțiune nu exista atunci..De ce?...O plăteam.. nu o luam gratis!!

Poate modelul respectiv nu a fost cel mai rasarit sau lotul produs a avut hibe. Sa nu uitam Note 7, care a dat-o de gard urat.

Stiu ca i se atribuie lui Murphy multe, dar produsele sunt gandite sa fie schimbate la o anumita perioada (din cauze soft sau hard). Stii de planned obsolence? E prea multa conspiratie la mijloc (evident, este si un sambure de adevar, dar si mult balast pe langa).

Se poate sa fie pur si simplu un model cu probleme. De ce nu ofera (si) Orange garantie extinsa...nu stiu. Dar nu cred ca e specific pentru televizorul asta. Sau televizoare in general. Tind sa cred ca pur si simplu nu ofera asa ceva... Pana la urma, cineva trebuie sa suporte acele reparatii. Daca producatorul ofera doar 2 ani...cineva trebuie sa preia restul perioadei.

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Eu am două tv TCL din 2020 cumpărate de la Orange și încă nu s-au defectat! Nu au cum să programeze cei de la Orange să se defecteze! Sunt ferm convins că e pură întâmplare!

Baftă!

Pololică
#StarMember

Am un monitor Fujistu (de 21") cumparat in 2007 de la Flamingo Computers si este folosit si acum (nu am vazut sa aiba nici macar pixeli stricat [mi-a dat cu bif cuvantul initial], desi uneori era folosit cu orele).

A cumparat mama, de Black Friday in urma cu vreo 8 ani un televizor Samsung (standard, nu smart, HD de 32"). La fel, nici el nicio problema.

In ultimii 8 ani am cumparat telefoane Huawei la fiecare 2 ani si toate functioneaza si in prezent (cel mai vechi in utilizarea curenta are 6 ani, iar cel mai nou un an jumatate). Culmea face ca in afara de unul (Huawei G7) sa fi fost singurul care nu a fost achizitionat de la Orange si care a suferit o cazatura cauzatoare de crapaturi pe ecran si sasiu.

Legat de garantia extinsa: cand ai incercat sa o achizitionezi? Procedurile pot diferi de la un furnizor la altul. La Dacia si eMag stiu ca se poate achizitiona si ulterior garantie suplimentara (la Dacia in maxim un an, la eMag pe perioada normala a garantiei din ce am vazut).

FLo1
#StarMember

@ady_7 : Am încercat un smart hd de la Samsung și are deja mai mult de 10 ani (12 mai exact) fără intervenții de service. Dar la orice device este o loterie: și la telefon poți întâlni unul cu probleme de soft, sau baterie sau ... sau. Atât i-a fost...

ady_7
Junior entuziast

Din păcate,coincidenta este ..prea frapanta...Cel mai sigur este ca modelul comercializat de Orange este cu probleme ..din fabricație.. 

Oare de ce atelierele de depanare sunt pline cu astfel de model..stricat?

@ady_7: Îl știi pe Murphy? E tipul acela care pragmatic de felul său menționa că un aparat cu garanția de 24 de luni se va defecta în luna 23. Sper să nu se generalizeze și la tine.

:)) Daca se defecteaza in luna 23 n-ar fi o problema. Mai ai inca o luna. Daca se defecteaza in prima zi din luna a 25-a...e nasol. :))

Client Orange

Corect. 🤣🤣 De fapt am găsit-o sub forma "Când garanția unui produs este de 60 de zile, defectarea lui se va produce în a 61-a zi".

E ciudat, intr-adevar. Se poate sa fie un lot defect, saaau...daca are ceva deosebit fata de alte modele, e posibil ca ceea ce-l face "deosebit" sa-l faca si mai vulnerabil si mai putin fiabil.

Client Orange

Diana0
Începător

Din pacate si la mine s-a defectat dupa ce a iesit din garantie la 6 luni distanță si inlocuirea ecranului costa aproape cat tv-ul

Calitatea produselor din ziua de azi lasa de dorit, totul este comert si loterie, unele tin mai mult, altele mai putin, iar multe vin cu defecte direct din fabrica. Nu mai sunt produsele de calitate care erau odata si tineau o viata. Asta este lumea in care traim, din pacate...