In cele din urma s-a rezolvat problema cu ajutorul Orange, carora la multumesc foarte mult pentru amabilitate si promptitudine!
Am sa incerc sa fac un scurt "tutorial" care sa-i ajute pe cei care se vor mai intalni cu problema asta.
1. In primul rand se recomanda un reset al modemului Airbox (sub capacul de la baterie exista un buton RESET). Dupa resetare se conecteaza la reteaua wifi a modem-ului. Se deschide un browser si se introduce la adresa 192.168.1.1, care este interfata de configurare a modem-ului.
2. Se acceseaza in partea dreapta sus > Meniu > Setari > Actualizare - se verifica daca modem-ul are ultimul update de soft. Daca nu, se actualizeaza;
3. Se recomanda schimbarea numelui WLAN si a parolei din Meniu > Setari > WLAN > Setari de baza WLAN > SSID (numele retelei) si Cheie pre-partajată WPA (parola retelei) > Aplicare;
4. Va conectati la reteaua redenumita si verificati daca functioneaza;
5. Porniti Homegate si va conectati la reteaua "homegate". Vi se deschide o fereastra pop-up care vă indica sa conectati modemul Airbox in Homegate;
6. Conectati Airbox-ul si asteptati ca ledul portocaliu de pe Homegate sa lumineze permanent;
7. In acest moment reteaua "Homegate" dispare si ramane doar reteaua creata de modemul Airbox, la care va veti conecta.
Asta e tot, sper sa functioneze si la voi.
Succes!